Wyniki wyszukiwania
Pociągi wróciły do Międzylesia.
02.09.2008
Międzylesie. Specjalne konstrukcje z setek betonowych pali i żelbetowych gwoździ wzmocniły nasypy. Na całym szlaku gotowe są przepusty oraz powierzchniowe i wgłębne odwodnienie. Na stacji Międzylesie centrum
PRZECZYTAJefektywne finansowanie programu (oznacza to pełne finansowanie programu w każdym roku jego realizacji i w całym okresie jego trwania). Program, umożliwiając zawieranie wieloletnich umów na utrzymanie i remonty
PRZECZYTAJporuszać się z prędkością 120 km/h, a towarowe z prędkością 80 km/h. Zwiększą się możliwości kolei w całym regionie. Projekt „Prace budowlane na linii kolejowej nr 25 na odcinku Skarżysko-Kamienna – Sandomierz”
PRZECZYTAJSymulacje zderzeń są – w ramach wielu kampanii bezpieczeństwa ruchu drogowego – organizowane od lat na całym świecie. Nie jest to również pierwsza tego typu inicjatywa Polskich Linii Kolejowych. Jednak tym razem
PRZECZYTAJpomiędzy Radomiem i Warszawą. Projekt zdecydowanie poprawi jakość podróży oraz ułatwi komunikację w całym regionie – mówi Maria Wasiak, Minister Infrastruktury i Rozwoju. - Właśnie ogłosiliśmy ostatnie przetargi
PRZECZYTAJbędzie polegała na rozbiórce i budowie od nowa torów oraz pozostałej infrastruktury kolejowej na całym odcinku. Poza kompleksową modernizacją torów szlakowych zadaniem wykonawcy będzie przebudowa układu
PRZECZYTAJotrzymanych deklaracji ograniczono pierwotne plany i zdecydowano o utrzymaniu ruchu na 49 odcinkach w całym kraju. Optymalizacja sieci ma przynieść oszczędności rzędu kilkudziesięciu milionów złotych rocznie
PRZECZYTAJie między Warszawą, a Łodzią w czasie ok. 65 minut. Przeprowadzenie kompleksowej modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia - Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na
PRZECZYTAJobsługę większej liczby składów. Dzięki przebudowie układu torowego pociągi pasażerskie przyspieszą na całym odcinku do 120 km/h, zaś pociągów towarowych 80 km/h. Przetarg pn. „Zaprojektowanie i wykonanie robót
PRZECZYTAJLepsze podróże między Warszawą a Poznaniem
30.03.2017
dobę oraz dobre łączenie przewozów regionalnych i międzyregionalnych. Pociągi dalekobieżne pojadą na całym odcinku z prędkością 160 km/h. Podniesie się poziom bezpieczeństwa oraz komfort podróży pasażerów
PRZECZYTAJ