• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 1500. Rezultatów: 67, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-czerwcu-plk-zaczyna-remont-mostu-gdanskiego-w-warszawie-2791

W czerwcu PLK zaczyna remont Mostu Gdańskiego w Warszawie

08.05.2015

nocy pociągi techniczne zapewnią dostawę materiałów. Wymienione zostanie niemal 3 km torów, ponad 1500 mostownic, czyli podkładów stosowanych na moście oraz prawie 700 podkładów na dojazdach do przeprawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-rozbudowa-stacji-warszawa-gdanska-2815

Rusza rozbudowa stacji Warszawa Gdańska

12.06.2015

Gdańskiego. Kompleksowy remont konstrukcji przeprawy, który obejmuje wymianę niemal 3 km torów, ponad 1500 mostownic – czyli podkładów stosowanych na moście oraz prawie 700 podkładów na dojazdach do przeprawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przywrocony-ruch-po-wypadku-na-przejezdzie-kolo-piotrkowa-2825

Przywrócony ruch po wypadku na przejeździe koło Piotrkowa

27.06.2015

Aktualizacja, godz. 15:00 Służby techniczne PKP Polskich Linii Kolejowych po pracach, które rozpoczęły się w nocy z piątku na sobotę, przywróciły ruch pociągów między Piotrkowem a Rozprzą. Na miejscu pracowała

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-otwiera-rynek-dla-nowych-technologii-2883

PLK otwiera rynek dla nowych technologii

18.09.2015

ego Systemu Sterowania Jazdą Pociągu. Do końca 2015 roku sieć GSM-R obejmie swoim zasięgiem ponad 1500 km sieci kolejowej zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. system wdrażany jest m.in. na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliardowy-przetarg-polskich-linii-kolejowych-2885

Miliardowy przetarg Polskich Linii Kolejowych

21.09.2015

ego Systemu Sterowania Jazdą Pociągu. Do końca 2015 roku sieć GSM-R obejmie swoim zasięgiem ponad 1500 km sieci kolejowej zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. System wdrażany jest m.in. na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-utrzymanie-linii-kolejowych-to-sprawna-i-bezpieczna-podroz-plk-o-efektach-utrzymania-sieci-w-2015-r-2972

Dobre utrzymanie linii kolejowych, to sprawna i bezpieczna podróż. PLK o efektach utrzymania sieci w 2015 r.

29.12.2015

Efektem prac utrzymaniowo-naprawczych w 2015 rok jest podwyższenie prędkości jazdy pociągów na ponad 1.500 km torów. To o 500 km wyremontowanych torów więcej niż w 2014 r. - Kompleksowe remonty m.in. na odcinkach:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

rozebraniu jesienią 2014 r. starej przeprawy. Nowoczesny 74 m obiekt zbudowano z ponad 600 ton stali i 1500 m3 betonu. Od grudnia po nowej stalowej konstrukcji jeżdżą pociągi Warszawa – Białystok, które po [...] przeprawa, ma szerokość ok. 9 m, a wysokość blisko 10 m. Inwestycja, obejmowała również przebudowę 1500 m torów, remont przejazdu w Suchej Beskidzkiej oraz przebudowę urządzeń sterowania ruchem kolejowym [...] 130 pociągów pasażerskich oraz 40 pociągów towarowych. Wymienione zostanie niemal 3 km torów, ponad 1500 mostownic, czyli podkładów stosowanych na moście, oraz prawie 700 podkładów na dojazdach do przeprawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-siec-kolejowa-przejezdna-2977

PLK: Sieć kolejowa przejezdna

05.01.2016

powinny pojechać bez komunikacji zastępczej. Dziś w ruchu pasażerskim kursuje 4446 pociągów. O godz. 15.00 na sieci kolejowej powyżej 60 min. opóźnionych było 25 pociągów. Poranne utrudnienia związane z usterkami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-nowym-swietle-3010

Kolej w nowym świetle

19.02.2016

remontów i programu poprawy efektywności energetycznej, PLK wymieniły ponad 1700 punktów oświetleniowych (1500 pracuje w technologii LED). W efekcie obniżono koszty zużycia energii i eksploatacji. Nowe urządzenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poczatek-prac-na-stacji-piaseczno-3022

Początek prac na stacji Piaseczno

10.03.2016

Wschodnia – Radom utrzymanych zostanie 17, w porannym i popołudniowym szczycie (5.30 – 7.30 oraz 15.00 – 17.00) przez Piaseczno i Warszawę Okęcie pojedzie podobna liczba pociągów co obecnie. Pociąg „Radomiak”

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona1234567Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 21 do 30 z 67.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook