Wyniki wyszukiwania
Groźne wypalania przy torach
29.03.2012
napięcie w sieci trakcyjnej. W gaszeniu pożaru brało udział 8 jednostek Państwowej Straży Pożarnej z Wrocławia. Podobna sytuacja miała miejsce koło Mysłowic. Na czas gaszenia pożaru przez straż pożarną wyłączono
PRZECZYTAJLinia z Wrocławia przez Wałbrzych do Jeleniej Góry zapewnia dobre codzienne i okazjonalne podróże koleją. W ostatnich latach, dzięki pracom PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., skrócił się czas przejazdu
PRZECZYTAJzł /brutto/. Coraz szybciej z Wrocławia do Jeleniej Góry Prace na stacji Jelenia Góra to kontynuacja przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. poprawy linii nr 274 z Wrocławia do Jeleniej Góry. Spółka w ostatnich
PRZECZYTAJKolejowe S.A. i Urząd Miasta Zielona Góra realizowana jest w ramach modernizacji linii kolejowej z Wrocławia do Szczecina, tzw. Nadodrzanki. Prace na stacji warte są ok. 23,5 mln zł, a modernizacja wiaduktu
PRZECZYTAJOprócz pociągów regionalnych linia obsłuży połączenia międzyregionalne i międzynarodowe, m.in. pociągi relacji Wien Hbf/ Budapest Keleti /Przemyśl Główny – Berlin Charlottenburg, Bielsko-Biała Główna
PRZECZYTAJpracują wzdłuż jednego z dwóch torów - od Opola Głównego po Opole Zachodnie. (patrząc w kierunku Wrocławia to tor lewy). Na wyjeździe ze stacji Opole Główne ekipy pracowników wykonują prace ziemne i montaż
PRZECZYTAJŁódź Kaliska czy budową kolei dużych prędkości przebiegającej z Warszawy przez Łódź w kierunku Wrocławia i Poznania (tzw. „linia Y"), powstanie intermodalnego węzła w znaczący sposób odciąży zakorkowane
PRZECZYTAJŁyną, które zapewniają dobrą podróż z Olsztyna do Działdowa i Warszawy oraz Torunia, Poznania i Wrocławia. W 2015 r. PLK odrestaurowała już most „północny”. Obiekty są istotne dla ruchu kolejowego, ale
PRZECZYTAJna trasie Wrocław Sołtysowice – Jelcz Miłoszyce, po wznowieniu połączenia w grudniu br. Linia z Wrocławia w kierunku Jelcza i Opola nr 277 ma duże znaczenie w ruchu towarowym. Zwiększą się jej możliwości
PRZECZYTAJprzystanku. Przystanek będzie stanowić dogodny punkt przesiadkowy w komunikacji aglomeracyjnej Wrocławia. Lokalizacja peronów na wysokim nasypie wymagała wybudowania murów oporowych obok przyległych ulic
PRZECZYTAJ