Wyniki wyszukiwania
się z boku pojazdu, od góry, a niekiedy z samego pojazdu. PLK planują zastosować system, który montowany jest na stałe w pobliżu sieci trakcyjnej i kontroluje przejeżdżające pociągi. Na podstawie uzyskanych
PRZECZYTAJpasażerskie do potrzeb osób z niepełnosprawnością i o ograniczonej możliwości poruszania się. PLK montują na peronach antypoślizgowe płyty, pochylnie, windy i schody ruchome. Obecnie na stacjach zainstalowanych
PRZECZYTAJjest w dzień i w nocy. Ekrany są odpowiednio podświetlone i przystosowane dla osób słabowidzących. Montowane na peronach urządzenia są przygotowane do pracy w temperaturze od -35 do +55 ⁰C. Infokioski mogą
PRZECZYTAJruchu drogowego. Modernizacja przejazdów pozwoli na szybszą jazdę pociągów, gdyż zabezpieczenia montowane na skrzyżowaniach gwarantują wymagany poziom bezpieczeństwa przy rosnącej liczbie aut. Przejazdy
PRZECZYTAJMontowany system, po pierwszych próbach na odcinku Radziwiłłów – Żyrardów, wymaga zastosowania pełnej, dłuższej procedury odbiorów. Planując testy, wykonawca zakładał optymalną sytuację, w której współpraca
PRZECZYTAJjuż przeszła modernizację, aktualnie wielobranżowe prace trwają na sąsiedniej. Ekipa specjalistów montuje przeszło 130. metrową, stalową konstrukcję głównego przęsła nurtowego. Prace, kilkanaście metrów
PRZECZYTAJRawicz – Szewce prace i zamknięcia
13.04.2012
dwoma torami konstrukcje o kształcie bramki oraz konstrukcje na obiektach mostowych. Na bramkach montowane są później semafory oraz specjalne podesty dla obsługi urządzeń kolejowych. Takie prace można wykonać
PRZECZYTAJdodatkowo zamontowane zostaną nowe urządzenia zabezpieczenia ruchu pociągów. Na 10 przejazdach montowana jest sygnalizacja świetlna. Wymiana nawierzchni i toru pozwoli kierowcom na wygodniejsze przekraczanie
PRZECZYTAJSzczytno – Pisz. Na odcinku Pisz – Ełk przygotowano teren na ponad 20 km długości do ułożenia toru. Montowane są kable do zapewnienia łączności. Lepsza obsługa podróżnych w regionie Dzięki inwestycji poprawi
PRZECZYTAJtrakcyjną. Całkowita długość mostu wynosi blisko pół kilometra. 131 metrów mierzy nowe stalowe przęsło montowane z elementów na placu budowy i stopniowo przesuwane nad rzeką. Pozostała konstrukcja żelbetowa przebiega
PRZECZYTAJ