• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-20-lipca-rozklad-jazdy-na-sdm-kolej-przygotowana-do-swiatowych-dni-mlodziezy-3121

Od 20 lipca rozkład jazdy na ŚDM. Kolej przygotowana do Światowych Dni Młodzieży

18.07.2016

na obsługę pielgrzymów, pojawią się specjalne oznakowania, w Krakowie również telebimy. Pomocą podróżnym będzie służyć około 200 mobilnych informatorów, wspierających pasażerów wiedzą o ruchu pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-centrum-krakowa-na-lotnisko-w-balicach-w-20-minut-2820

Z centrum Krakowa na lotnisko w Balicach w 20 minut

18.06.2015

sprawą m.in. przebudowy przystanków osobowych Kraków Zabłocie i Krzemionki wzrośnie komfort obsługi podróżnych. Projekt "Budowa połączenia kolejowego MPL "Kraków - Balice" z Krakowem, odcinek Kraków Główny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jesienia-z-kluczborka-do-ostrzeszowa-o-20-minut-krocej-2784

Jesienią z Kluczborka do Ostrzeszowa o 20 minut krócej

28.04.2015

12 peronów, które zostaną wyposażone w nowe wiaty i elementy małej architektury. Komfort obsługi podróżnych podniesie się na stacjach w Biskupicach, Krzywiźnie, Byczynie, Kostowie, Łęce Opatowskiej, Słupi [...] tych projektów usprawni komunikację pasażerską oraz towarową między Śląskiem i Wielkopolską. Dla podróżnych będzie to oznaczało skrócenie czasu przejazdu z Katowic do Poznania o 1,5 godziny. Liczby inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-bezpieczniej-i-komfortowo-czyli-ciag-dalszy-modernizacji-linii-e20-2394

Szybciej, bezpieczniej i komfortowo czyli ciąg dalszy modernizacji linii E20

14.05.2014

o systemu nagłośnienia i tablic informacyjnych, perony zostaną podwyższone do 76 cm, co ułatwi podróżnym sprawne wysiadanie i wsiadanie do pociągu. Wiaty, a także inne elementy tzw. małej architektury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lublin-ponad-200-tys-pociagow-przejechalo-pod-nadzorem-komputerowych-systemow-7097

Lublin – ponad 200 tys. pociągów przejechało pod nadzorem komputerowych systemów

09.06.2022

przystanek Lublin Zachodni zwiększył dostęp do kolei i zapewnił szybsze podróże w mieście. Dla podróżnych jest wiata i winda, a dojście na peron ułatwia przejście podziemne. Wartość projektu „Prace na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-na-predkosc-powyzej-200-km-h-na-polskich-torach-4199

Kolej na prędkość powyżej 200 km/h na polskich torach

26.04.2019

prace na stacji Opoczno Południe. Nowy peron i przejście podziemne zapewnia wygodniejszą obsługę podróżnych. Mieszkańcy województwa łódzkiego i świętokrzyskiego wygodnie dojadą koleją m.in. do Warszawy i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-ponad-200-km-h-przez-stacje-idzikowice-3995

Koleją ponad 200 km/h przez stację Idzikowice

13.11.2018

przebudowa stacji Opoczno Południe – powstał nowy peron i budowane jest podziemne przejście dla podróżnych. Inwestycje w Idzikowicach są realizowane w systemie „projektuj i buduj” w ramach projektu pn.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-200-mln-zl-na-lepsza-obsluge-pasazerow-stacji-rzeszow-glowny-3777

Ponad 200 mln zł na lepszą obsługę pasażerów stacji Rzeszów Główny

12.06.2018

Kolejowych S.A. poprawiające komfort obsługi podróżnych. Projekt Krajowego Programu Kolejowego „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM)” obejmuje [...] WARSZAWA Sp. z o.o., INFRAKOL Sp. z o.o. Sp. k. Wartość umowy to 205 mln zł netto. Wygodniej dla podróżnych i mieszkańców Podróżni zyskają nowoczesną stację z wyższymi, funkcjonalnymi peronami, czytelnym [...] Gdańsk Główny i Rzeszów Główny. Zlikwidowane będą bariery architektoniczne oraz poprawi się komfortu podróżnych. PLK w województwie podkarpackim zwiększa również komfort obsługi na stacjach i przystankach linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-200-mln-zl-na-lepsza-podroz-w-aglomeracji-krakowskiej-3261

Ponad 200 mln zł na lepszą podróż w aglomeracji Krakowskiej

23.12.2016

Małopolsce, która tworzy dobre warunki dla sprawnej komunikacji kolejowej w aglomeracji. Lepsza obsługa podróżnych Oprócz wymiany torów i urządzeń sterowania ruchem kolejowym, przebudowane zostaną perony. Podróżni [...] Krakowie Bonarce, Krakowie Sidzinie, Skawinie, Podborach Skawińskich uzyskają komfortową obsługę podróżnych - lepsze oznakowanie, oświetlenie i dostępność dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-cmk-200-km-h-w-idzikowicach-3638

Szybciej na CMK – 200 km/h w Idzikowicach

28.02.2018

netto jest Budimex S.A. Inwestycje na CMK PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w lutym br. oddały dla podróżnych przejście podziemne na stacji Włoszczowa Północ. Wcześniej pasażerowie korzystali już z nowego

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...23242526272829303132...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 271 do 280 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook