Wyniki wyszukiwania
pochylni. Przewidziano też ścieżki naprowadzające z wypukłą fakturą. Dla bezpieczeństwa planowany jest montaż monitoringu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę pn. „Zaprojektowanie i budowa nowego
PRZECZYTAJperonu, wyposażonego w antypoślizgową nawierzchnię. Są nowe wiaty i ławki. Lepszą obsługę zapewnia montaż nagłośnienia, nowego oznakowania i gablot z rozkładem jazdy. Z myślą o potrzebach osób o ograniczonych
PRZECZYTAJbędą ścieżki naprowadzające i wypukła faktura na antypoślizgowej nawierzchni peronów. Przewidziano montaż stojaków rowerowych, by ułatwić łączenie podróży dwoma ekologicznymi środkami transportu. Od listopada
PRZECZYTAJprzejścia podziemnego, która także zastąpi dotychczasową konstrukcję. Wygodny dostęp na perony zapewni montaż trzech wind. Trwa już budowa dwóch nowych torów. Wybudowane na stacji zostały 3 nowe rozjazdy, czyli
PRZECZYTAJpasażerom w podróży. Prace zrealizowano ze środków własnych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Wartość montażu i wymiany wiat, gablot oraz tablic to 350 tys. zł. W tym roku planowane są kolejne działania na
PRZECZYTAJStacja Ścinawa stanie się wygodniejsza dzięki nowym udogodnieniom. Montaż wind umożliwi osobom o ograniczonej mobilności swobodne przemieszczanie się. Jest już zgoda na budowę. Wykonawca rozpoczął prace [...] budowy i modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” i wynosi około 7,5 mln zł, z czego montaż wind to około 2,5 mln zł. Planowany czas zakończenia prac to druga połowa bieżącego roku. Nie tylko
PRZECZYTAJOsobowice – Pęgów ulepszono blisko 9 km toru nr 1 wraz z siecią trakcyjną. Po modernizacji przejazdów i montażu nowych urządzeń komputerowego sterowania ruchem, zwiększyło się bezpieczeństwo, a pociągi mogą jeździć [...] Skokowej oraz Żmigrodzie. Są to głównie roboty wykończeniowe, takie jak budowa dróg dojazdowych, montaż ekranów akustycznych czy zabudowa elementów małej architektury. Wszystkie zakończą się do końca bieżącego
PRZECZYTAJ2020 r. będzie w pełni dostępna dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się m.in. dzięki montażowi czterech wind. Ponadto na Dolnym Śląsku na linii Legnica – Rudna Gwizdanów do 2020 r. zostanie
PRZECZYTAJm peronów, przejazdów oraz obiektów kubaturowych, składowanie materiałów nawierzchni kolejowej, montaże i demontaże nawierzchni kolejowej wraz z transportem oraz segregacją materiałów. Naprawy maszyn:
PRZECZYTAJprojektu, na 17-kilometrowej trasie planowana jest budowa nowych torów i rozjazdów. Przewiduje się montaż komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym, które zapewnią bezpieczny przejazd pociągów.
PRZECZYTAJ