• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2380, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-poznania-do-szczecina-2016

Krótsza podróż z Poznania do Szczecina

05.09.2013

rozkładzie jazdy i nie spowodują dodatkowych utrudnień w ruchu pociągów. Koszt remontu to prawie 40 mln zł. Finansowanie pochodzi z budżetu państwa i środków własnych PLK. Wykonawcą, w drodze przetargu,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-krzyz-zmieni-sie-dla-podroznych-6164

Stacja Krzyż zmieni się dla podróżnych

24.09.2021

dla zadania „Dostosowanie stacji Krzyż do parametrów sieci bazowej TEN-T”. Projekt, warty ponad 4,9 mln zł (netto) realizowany ze środków własnych spółki będzie gotowy do końca 2023 r. Projekt będzie się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-podroz-pociagiem-z-tarnowa-do-nowego-sacza-i-krynicy-3372

Lepsza podróż pociągiem z Tarnowa do Nowego Sącza i Krynicy

06.05.2017

Skanska za blisko 47 mln z (netto) na opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych na odcinku Grybów – Kamionka Wielka. W kwietniu PLK podpisały umowę za ponad 3,8 mln zł na zaprojektowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kryniczanka-zmienia-sie-na-lepsze-zgodnie-z-planem-10706

„Kryniczanka” zmienia się na lepsze zgodnie z planem

09.05.2025

możliwościach poruszania się. Prace obejmujące łącznie 13 stacji i przystanków na linii nr 96 i 105 za 73 mln zł prowadzimy w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata [...] także na odcinku Stary Sącz – granica państwa, gdzie wykonujemy prace o łącznej wartości blisko 118 mln zł ze środków własnych Spółki oraz Krajowego Programu Kolejowego. W trakcie jest remont torów, sieci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/scinawka-srednia-lepsze-tory-do-wywozu-kruszywa-4466

Ścinawka Średnia lepsze tory do wywozu kruszywa

12.12.2019

Głównym efektem inwestycji będzie usprawnienie ruchu kolejowego na stacji Ścinawka Średnia, na której odprawiane są składy towarowe wywożące kruszywo z pobliskich kopalń. W ramach zawartej dziś umowy,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-miesiac-pociagiem-z-wroclawia-do-milicza-i-krotoszyna-4116

Za miesiąc pociągiem z Wrocławia do Milicza i Krotoszyna

27.02.2019

W marcu pasażerowie i przewoźnicy towarowi skorzystają z efektów przebudowy ok. 40 km linii Grabowno Wielkie – granica woj. dolnośląskiego (przed Zdunami). Głównym efekt prac to sprawna jazda pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/montaz-rozjazdu-krok-po-kroku-4420

Montaż rozjazdu krok po kroku

współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość projektu to ponad 214 mln zł. W ramach projektu zamontowaliśmy 244 nowe rozjazdy na sieci kolejowej w 12 województwach. Nowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-nowych-peronow-do-pociagu-na-trasie-lublin-krasnik-3916

Z nowych peronów do pociągu na trasie Lublin – Kraśnik

13.09.2018

2019 roku. Całkowita wartość projektu to 367 mln zł. Dofinansowanie ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia (POPW) wynosi 311,9 mln zł. Więcej informacji na temat projektu na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-w-krasniku-i-na-trasie-z-lublina-do-stalowej-woli-3832

Nowe perony w Kraśniku i na trasie z Lublina do Stalowej Woli

18.07.2018

2019 roku. Całkowity koszt projektu to 367 mln zł. Dofinansowanie ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia (POPW) wynosi 311,9 mln zł. Więcej informacji na temat projektu na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-krotsze-podroze-z-olkusza-do-krakowa-8810

Będą krótsze podróże z Olkusza do Krakowa

03.10.2023

Umowa za przeszło 5 mln zł netto, podpisana przez PLK SA z firmą IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo sp. z o.o. zakłada przygotowanie dokumentacji projektowej, przeprowadzenie konsultacji społecznych [...] dwutorowej łącznicy pociągi pojadą z prędkością 80 km/h. Koszt jej budowy szacowany jest na przeszło 200 mln zł. – Olkusz to kolejna miejscowość w Małopolsce, która zyska lepsze połączenie kolejowe z Krakowem [...] ch połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ich mieszkańców zyska lepszy dostęp do kolei pasażerskiej. Więcej na dedykowanej stronie https://www

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...23242526272829303132...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 271 do 280 z 2380.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook