• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-przez-kolejowy-most-na-nysie-luzyckiej-1913

Szybciej przez kolejowy most na Nysie Łużyckiej

18.04.2013

(EBA) w Dreźnie. Nowy most powstaje w ramach projektu POIiŚ 7.1-13 Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna - Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja - Całkowity [...] projektu 24 mln zł (brutto). Dofinansowanie UE 70%. To ostatni na zachodzie Polski odcinek linii kolejowej E 30. Na Dolnym Śląsku trasa: Zgorzelec/Bielawa Dolna-Węgliniec-Legnica -Wrocław. Dalej linia biegnie [...] Mirosław Siemieniec rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. (22) 473-30-00, 694 480 239 e-mail: m.siemieniec@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-nadzor-nad-budowa-mostu-kolejowego-na-nysie-luzyckiej-podpisana-nowy-most-polaczy-tory-w-polsce-z-torami-niemieckimi-1692

Umowa na nadzór nad budową mostu kolejowego na Nysie Łużyckiej podpisana. Nowy most połączy tory w Polsce z torami niemieckimi.

05.07.2012

na nadzór nad modernizacją linii kolejowej C-E 30 na odcinku Węgliniec – Bielawa Dolna – Horka w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, Etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu [...] Dutkiewicz Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji tel.22 47 336 40 e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zachodniopomorskie-coraz-latwiej-korzystac-z-kolei-miedzy-poznaniem-a-szczecinem-7025

Zachodniopomorskie: coraz łatwiej korzystać z kolei między Poznaniem a Szczecinem

25.05.2022

na odcinkach Drawiny – Dobiegniew, Dobiegniew – Rębusz, Choszczno – Dolice i Stargard – Reptowo. W III kwartale br. pociągi pojadą drugim nowym torem między Stargardem a Reptowem – czyli między Stargardem [...] dodatkowych połączeń dalekobieżnych oraz regionalnych. Linia zapewni lepsze warunki przewozu towarów. E59 jest częścią europejskiego korytarza transportowego, prowadzącego z Dolnego Śląska m.in. do zacho [...] centra sterowania w Poznaniu i Stargardzie zwiększą bezpieczeństwo. Inwestycja „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie” warta ponad 4 miliardy złotych jest współfinansowana z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dla-wzrostu-kolejowych-przewozow-towarow-przez-terespol-5990

PLK dla wzrostu kolejowych przewozów towarów przez Terespol

06.08.2021

zwiększyło bezpieczeństwo w ruchu pociągów. Projekt „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” jest współfinansowany w ramach instrumentu finansowego Łącząc [...] białoruską. Stacja Terespol - wygodniejsze podróże z nowych peronów W ramach prac na linii kolejowej E20 Siedlce - Terespol, PLK modernizują m.in. stację Terespol. Podróżni korzystają z nowych peronów z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-nowe-mosty-i-wygodniejsze-podroze-nad-wisla-4211

Kraków – nowe mosty i wygodniejsze podróże nad Wisłą

06.05.2019

już na początku III kwartału tego roku. Główne prace budowlane na linii średnicowej zakończą się w 2020 roku. Wartość inwestycji to niemal 1 mld zł. Projekt „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kraków [...] Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. W ramach projektu „Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej” powstaną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczna-droga-nad-torami-na-odcinku-jaworzno-szczakowa-trzebinia-3977

Bezpieczna droga nad torami na odcinku Jaworzno Szczakowa – Trzebinia

29.10.2018

poprawiły warunki pracy dyżurnych ruchu. Szybsza i sprawniejsza podróż do Krakowa Modernizacja linii E30 na odcinku Jaworzno Szczakowa – Trzebinia przebiega zgodnie z harmonogramem. Dzięki modernizacji zwiększy [...] 33 obiekty inżynieryjne, a także 2 przejazdy kolejowo – drogowe. Zakończenie prac planowane jest w III kwartale 2019 r. Wartość modernizacji to 296 mln zł netto. Na linii Katowice – Kraków zakończenie [...] pokonają trasę w ok. 1 godzinę. Wartość projektu Katowice - Kraków to ok. 2 mld zł netto. Projekt na linii E30 Katowice – Kraków realizowany jest w ramach unijnego instrumentu finansowego CEF „Łącząc Europę”.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-na-na-wykonanie-robot-budowlanych-pn-przebudowa-szlaku-skokowa-8211-zmigrod-452

Podpisano umowę na na wykonanie robót budowlanych pn. przebudowa szlaku Skokowa – Żmigród

01.10.2008

Skokowa-Żmigród w ramach projektu NR CCI2007PL161PR001 "Modernizacja linii kolejowej E 59 odcinek Wrocław-Poznań, Etap II LOT A: Wrocław-granica województwa dolnośląskiego". Wykonawcą umowy nr CCI/2007PL

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-dot-pomocy-technicznej-w-zakresie-przygotowania-i-wdrazania-projektow-kolejowych-wspolfinansowanych-z-funduszu-spojnosci-666

Podpisano umowę dot. Pomocy technicznej w zakresie przygotowania i wdrażania projektów kolejowych współfinansowanych z Funduszu Spójności

30.11.2009

analiza przekroczeń kosztów inwestycyjnych w projekcie „Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II” – nr FS 2005/PL/16/C/PT/001. Przedmiotowa umowa finasowana jest z Funduszu Spójności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-kobylnicy-budowa-przejazdu-pod-linia-kolejowa-poznan-gniezno-7599

W Kobylnicy budowa przejazdu pod linią kolejową Poznań – Gniezno

17.10.2022

budowa tunelu, dróg dojazdowych) zapewnią samorządy. Zakończenie prac przewidywane jest obecnie na II poł. 2023 r. Nowe bezkolizyjne skrzyżowania w Wielkopolsce Przedsięwzięcie „Budowa wiaduktu kolejo [...] jest w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap III”. W ramach projektu wartego ok. 276,2 mln zł z udziałem środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podleze-piekielko-nowe-mozliwosci-kolei-w-malopolsce-polsce-i-europie-4063

„Podłęże – Piekiełko” nowe możliwości kolei w Małopolsce, Polsce i Europie

07.01.2019

Chabówka – Nowy Sącz – Etap I: prace przygotowawcze” jest realizowane w latach 2018 - 2021. Etap II i III będą realizowane odpowiednio w latach 2020-24 i 2020-27. Wartość inwestycji „Podłęże – Piekiełko”

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...23242526272829303132...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 271 do 280 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook