• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1453, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wprowadza-nowoczesny-symulator-dla-dyzurnych-ruchu-2864

PLK wprowadza nowoczesny symulator dla dyżurnych ruchu

24.08.2015

25 mld zł. Wciąż ponad 70 procent wszystkich zdarzeń powodują nieostrożni piesi przechodzący przez tory w miejscach niedozwolonych i kierowcy ignorujący bezpieczeństwo na przejazdach. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oswiadczenie-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-po-publikacji-dziennika-gazety-prawnej-25-sierpnia-2015-r-nt-przejazdu-w-miejscowosci-pniewite-2865

Oświadczenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. po publikacji Dziennika Gazety Prawnej 25 sierpnia 2015 r. nt. przejazdu w miejscowości Pniewite.

25.08.2015

zachowaniu obowiązujących zasad bezpieczeństwa, zapewniały i zapewniają bezpieczny przejazd przez tory. Przyczyny wypadku, do którego doszło 3 czerwca 2015 r. będą znane po zakończeniu prac Państwowej [...] ania żadnego z przejazdów, co oznacza, że zapewniają one kierowcom bezpieczne przejeżdżanie przez tory. 5. Poza terenem przejazdu, przebieg drogi i jej nachylenie oraz ustawienie znaków m.in. informujących

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-60-mln-zl-na-poprawe-obslugi-pasazerow-na-trasie-wroclaw-jelenia-gora-2870

Prawie 60 mln zł na poprawę obsługi pasażerów na trasie Wrocław – Jelenia Góra

31.08.2015

także wiaty. Ich metalowe konstrukcje zostaną oczyszczone i zakonserwowane. Równocześnie wymieniane są tory. Wykonawca kontynuuje też przebudowę przejścia podziemnego pomiędzy peronami. Osobom niepełnosprawnym [...] kolejnego odcinka na trasie Wrocław – Jelenia Góra. ETF Polska sp. z o.o. za 51 mln zł zmodernizuje tory pomiędzy stacjami Marciszów i Janowice Wielkie. Kompleksowym efektem kilkuletnich prac na linii z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wielka-ofensywa-inwestycji-kolejowych-2874

Wielka Ofensywa Inwestycji Kolejowych

08.09.2015

stawiane przed zarządcą infrastruktury zadanie: do 2023 r. efektywnie wydać 67 mld zł na polskie tory tak, aby przez kolejne dziesięciolecia kolej była konkurencyjnym i dochodowym środkiem transportu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-koluszek-do-czestochowy-plk-zakonczyla-rewitalizacje-linii-2891

Krótsza podróż z Koluszek do Częstochowy. PLK zakończyła rewitalizację linii

24.09.2015

Polski skupiły się także na przebudowie 35 mostów i wiaduktów. Wymienionych zostało 140 rozjazdów. Nowe tory i sieć trakcyjna, wyremontowane obiekty inżynieryjne oraz zabudowana samoczynna sygnalizacja na p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-oraz-pkp-intercity-wobec-publikacji-dziennika-gazety-prawnej-2892

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz PKP Intercity wobec publikacji Dziennika Gazety Prawnej

25.09.2015

utrzymany. Wciąż ponad 70 procent wszystkich zdarzeń powodują nieostrożni piesi przechodzący przez tory w miejscach niedozwolonych i kierowcy ignorujący bezpieczeństwo na przejazdach. Przypominamy, że przyczyny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szklany-dach-dworca-lodz-fabryczna-prawie-gotowy-2842

Szklany dach dworca Łódź Fabryczna prawie gotowy

23.07.2015

Natomiast w dwóch nawach tunelu, na odcinku od ulicy Niciarnianej do Kopcińskiego, ułożono już wszystkie tory. Cała inwestycja, w tunelu i na dworcu, obejmuje montaż 12,5 km torów. Trwa budowa ostatniego 155

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-krotsza-podroz-z-katowic-do-krakowa-ostatni-przetarg-na-modernizacje-linii-ogloszony-2893

Będzie krótsza podróż z Katowic do Krakowa. Ostatni przetarg na modernizację linii ogłoszony

26.09.2015

PKP PLK. W ramach projektu pomiędzy Trzebinią a Krzeszowicami wykonane będą prace, które obejmują tory na stacjach i szlakach, sieć trakcyjną, urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Projekt zakłada również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-trasy-katowice-krakow-kolejny-przetarg-plk-2889

Modernizacja trasy Katowice – Kraków - kolejny przetarg PLK

23.09.2015

PLK. W ramach projektu wykonane będą pomiędzy Jaworznem Szczakową a Trzebinią prace, które obejmują tory na stacjach i szlakach, sieć trakcyjną, urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Również obiekty i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-80-minut-z-wroclawia-do-poznania-ogloszony-przetarg-na-ostatni-odcinek-trasy-2914

W 80 minut z Wrocławia do Poznania. Ogłoszony przetarg na ostatni odcinek trasy

24.10.2015

(WOIK). Spółka do końca roku ogłosi przetargi na 11 mld zł, a do 2023 r. wyda 67 mld zł na polskie tory. Osiągnięte efekty inwestycji na linii E 59 Wrocław – Poznań to kilkunastominutowe skrócenie podróży

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...22232425262728293031...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 261 do 270 z 1453.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook