Wyniki wyszukiwania
obsługę większej liczby składów. Dzięki przebudowie układu torowego pociągi pasażerskie przyspieszą na całym odcinku do 120 km/h, a pociągów towarowych 80 km/h. Wartość przedsięwzięcia pn. „Zaprojektowanie i
PRZECZYTAJwykonawców, zawarto kolejne umowy. W 2014 nowe standardy kontroli jakości inwestycji PLK wprowadzono w całym kraju. Badania które dla potrzeb PLK wykonuje GDDKiA to m.in. kontrole właściwości kruszyw, badania
PRZECZYTAJŚwięta Wielkanocne – spokojne powroty
22.04.2014
prognozy pogody. W zależności od sytuacji do działań będą włączani dodatkowi pracownicy i sprzęt. W całym kraju w pogotowiu pozostają 174 zespoły pogotowia technicznego oraz 79 pociągów sieciowych PKP Energetyki
PRZECZYTAJPanewnik) podmyty tor, ruch po torze sąsiednim (tylko ruch towarowy). Monitorowana jest sytuacja na całym obszarze Polski. Łączna długość torów zamkniętych dla ruchu pociągów wynosi 76,8 km. Trwa szacowanie
PRZECZYTAJpołożymy nowe szyny i podkłady, a także zamontujemy nowe przytwierdzenia oraz części rozjazdów. Na całym szlaku uzupełnimy podsypkę, co zapewni odpowiednią stabilizację toru, a na finiszu wyregulujemy szyny
PRZECZYTAJmożliwości poruszania się. Dzięki przebudowie układu torowego pociągi pasażerskie przyspieszą na całym odcinku do 120 km/h, a pociągi towarowe do 80 km/h. Wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym
PRZECZYTAJprzeznaczono już ponad 115 mln zł ze środków budżetowych. Dzięki inwestycji pociągi towarowe, już na całym zmodernizowanym odcinku, pojadą z prędkością do 100 km/h. Przewóz towarów będzie nie tylko szybszy
PRZECZYTAJSymulacje zderzeń są – w ramach wielu kampanii bezpieczeństwa ruchu drogowego – organizowane od lat na całym świecie. Nie jest to również pierwsza tego typu inicjatywa Polskich Linii Kolejowych. Jednak tym razem
PRZECZYTAJwiadukt drogowy nad torami w Skierniewicach. Ruszyły przygotowania do budowy tunelu w Andrespolu. W całym kraju w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami –
PRZECZYTAJpomiędzy stacjami Kraków Główny i Kraków Płaszów. Zwiększy to możliwości prowadzenia ruchu pociągów w całym regionie. Nowy most ma 234 metry długości i 14 metrów szerokości. Składa się z trzech betonowych przęseł
PRZECZYTAJ