Wyniki wyszukiwania
będzie mocowanie pali, niezbędnych przy budowie fundamentów nowego mostu. Prace potrwają do końca 2016 r. Długość nowej przeprawy wyniesie blisko 160 metrów - o 23 metry więcej, niż poprzednia. Obiekt
PRZECZYTAJIntensywne prace w regionach Na przełomie 2015 i 2016 roku pasażerowie pojadą szybciej pociągiem na kolejnych trasach. To efekt inwestycji, które PLK zakończyły lub zakończą w ciągu najbliższych kilku
PRZECZYTAJśrodków unijnych, z perspektywy finansowej 2007-13. Pozostałe 2 mld zł to środki krajowe. W latach 2016 - 2023 na inwestycje w sieć kolejową przeznaczymy ponad 50 mld zł. Każdego roku, wykorzystując również [...] pociągów do 160 km/h i skrócenie czas podróży. Przyśpieszenie na kolejnych trasach Na przełomie 2015 i 2016 roku pasażerowie pojadą szybciej pociągiem na kolejnych trasach. To efekt inwestycji, które PLK zakończyły
PRZECZYTAJzabezpieczenie antykorozyjne. Koszt prac to niemal 2 mln zł. Kolejne etapy remontu będą prowadzone do 2016 roku. Po wykonaniu robót pociągi towarowe jadące przez most przyspieszą z 30 km/h do 60 km/h. Obecnie
PRZECZYTAJKolejnym będzie wyremontowanie drugiej części mostu. Realizacja tego przedsięwzięcia jest przewidziana na 2016 rok. Remont mostu kolejowego w Starołęce jest częścią dużego projektu modernizacyjnego na trasie kolejowej
PRZECZYTAJKatowice – Gliwice PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują przed wprowadzeniem nowego rozkładu jazdy 2015/2016. Kontakt dla mediów: Jacek Karniewski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJtorów i budową peronu zostaną zakończone latem. Pierwsze pociągi na nowym szlaku pojadą na początku 2016 roku. Inwestycja za 61 milionów złotych W ramach inwestycji Polskie Linie Kolejowe zbudują 1,6 km
PRZECZYTAJtrakcyjnej. Stacja przyjazna wszystkim pasażerom Po zakończeniu modernizacji, na przełomie 2015 i 2016 roku radomska stacja kolejowa będzie w pełni dostępna dla pasażerów o ograniczonej mobilności, którzy
PRZECZYTAJprojektu PLK zabezpieczyły prawie 50 milionów złotych. Zakończenie prac planowane jest w połowie 2016 roku. Kolejne inwestycje dodatkowo skrócą podróż pod Giewont Połączenie linii 97 i 98 to nie jedyna [...] oraz modernizacji linii Chabówka – Nowy Sącz. Dzięki tej inwestycji możliwej do realizacji w latach 2016 - 2021 podróż z Krakowa do Zakopanego skróci się do ok. 2 godzin. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha
PRZECZYTAJinwestycji są na finiszu – trwa remont ostatniego peronu w Łazach i ostatnie prace na linii nr 133. Na 2016 r. zaplanowano remont trasy łączącej Zawiercie z Częstochową, co pozwoli wykorzystać w pełni efekty
PRZECZYTAJ