• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy zakład. Rezultatów: 721, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nie-przez-tory-do-szkoly-1776

Nie przez tory do szkoły

24.10.2012

uniknąć zachowując obowiązujące zasady bezpieczeństwa – apelował Ryszard Stachowicz, z-ca dyrektora Zakładu Linii Kolejowych w Szczecinie. Rozpoczętą w październiku akcję „Zero tolerancji dla przechodzenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/25-listopada-kolejarze-obchodza-swoje-swieto-1792

25 listopada kolejarze obchodzą swoje święto

25.11.2012

krwiodawstwa oraz w autobusie do poboru krwi, który na terenie całej Polski prowadził zbiórkę krwi w zakładach pracy spółek Grupy PKP oraz w pobliżu dworców. informacje dla mediów: Robert Kuczyński dyrektor

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/regionalna-linia-kolejowa-torun-grudziadz-na-nowo-1829

Regionalna linia kolejowa Toruń – Grudziądz na nowo

24.01.2013

obejmuje prace na ponad 50 km linii kolejowej łączącej Toruń przez Solec Kujawski z Bydgoszczą. Plan zakłada wymianę nawierzchni torów o łącznej długości ponad 93 km. Rewitalizacja linii od Torunia do Bydgoszczy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-10-lutego-nowy-rozklad-jazdy-pociagow-1826

Od 10 lutego nowy rozkład jazdy pociągów

19.01.2013

Można je również przeglądać za pośrednictwem naszej strony internetowej w specjalnej zakładce "plakatowy rozkład jazdy". Z tego źródła każdy może samodzielnie wydrukować rozkład dowolnego przystanku na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszenie-na-linii-torun-bydgoszcz-1818

Przyspieszenie na linii Toruń – Bydgoszcz

10.01.2013

obejmuje prace na ponad 50 km linii kolejowej łączącej Toruń przez Solec Kujawski z Bydgoszczą. Plan zakłada wymianę nawierzchni torów o łącznej długości ponad 93 km. Na stacjach Toruń Główny, Cierpice, Solec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-inwestycja-kolejowa-w-malopolsce-i-na-podkarpaciu-podsumowanie-2012-roku-1815

Największa inwestycja kolejowa w Małopolsce i na Podkarpaciu - podsumowanie 2012 roku

04.01.2013

Modernizacja zakłada przebudowę ponad 138 km linii kolejowej wraz z zabudową nowego typu sieci trakcyjnej, komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacji. Projekt modernizacji zakłada również [...] em bardzo złożonym i wymagającym zastosowania wyspecjalizowanych maszyn i metod budowy. Projekt zakłada zwiększenie prędkości maksymalnej pociągów pasażerskich do 160 km/h i podwyższenie dopuszczalnego [...] h na podstawie badań geologicznych kolumny do głębokości rzędu 4-8 metrów. Projekt modernizacji zakłada również podniesienie bezpieczeństwa na szlaku kolejowym, zarówno dla podróżujących koleją pasażerów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowy-most-nad-odra-we-wroclawiu-zdjela-barka-1811

Kolejowy most nad Odrą we Wrocławiu zdjęła barka

20.12.2012

kolejowym odpowiada Konsorcjum firm: Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Sp. z o.o., Krakowskie Zakłady Automatyki S.A., Roman Sabat Biuro Wdrożeniowo-Projektowe SABEL. Linia E 59 to międzynarodowy ciąg

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-z-warszawy-na-wschod-1809

Nowym torem z Warszawy na wschód

19.12.2012

Umowa zakłada przygotowanie projektu oraz modernizację odcinka linii Rembertów – Zielonka – Tłuszcz (Sadowne) o długości ponad 66 km. Plan robót o wartości 1 298 759 327,35 PLN (netto) przewiduje wymianę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-dworca-lodz-fabryczna-1807

Budowa dworca Łódź Fabryczna

18.12.2012

h. Hala dworca znajdzie się 16,5 metra pod ziemią, obejmie cztery perony i osiem torów. Projekt zakłada również budowę tuneli wybiegających w stronę wschodnią do stacji Łódź Widzew. Nowy budynek dworca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-na-sieci-kolejowej-rok-po-szczekocinach-1862

Bezpieczeństwo na sieci kolejowej rok po Szczekocinach

01.03.2013

pogotowia zespołów usuwania usterek przez organy kontrolne Spółki. Poprawie ulega obieg informacji w zakładach linii kolejowych o wynikach kontroli wewnętrznych i zewnętrznych wraz z realizacją wniosków pok

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...21222324252627282930...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 251 do 260 z 721.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook