• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 16 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-1-mld-zl-na-1000-km-linii-inwestuja-plk-w-nowoczesne-technologie-ertms-etcs-3266

Ponad 1 mld zł na 1000 km linii inwestują PLK w nowoczesne technologie ERTMS/ETCS

30.12.2016

informacje o aktualnym zezwoleniu na jazdę oraz dopuszczalnej prędkości na linii, a także o lokalizacji innych pociągów, dopuszczalnej prędkości, zamknięciu przejazdów, każdej nieprzewidzianej przeszkodzie [...] wpłynie na punktualność pociągów. System ERTMS/ETCS jest niezbędny do prowadzenia ruchu pociągów z prędkościami powyżej 160 km/h. Wprowadzenie systemu umożliwi także pociągom poruszającym się po europejskich [...] informacjom możliwa jest ciągła i automatyczna kontrola pracy maszynisty oraz automatyczne ograniczenie prędkości w przypadku braku odpowiedniej jego reakcji. ERTMS/ETCS poziomu 2 opiera się na systemie cyfrowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-1-lipca-wygodniejsza-podroz-ze-stacji-wolomin-i-wolomin-sloneczna-3108

Od 1 lipca wygodniejsza podróż ze stacji Wołomin i Wołomin Słoneczna

01.07.2016

dalekobieżne pociągi pasażerskie będą mogły jeździć po trasie z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast towarowe z prędkością do 120 km/h. Całość zasadniczych prac zostanie zakończona do końca roku. Całkowity

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/12-mld-zl-na-zmiany-kolei-na-podkarpaciu-3064

1,2 mld zł na zmiany kolei na Podkarpaciu

06.05.2016

wybudują nowe obiekty inżynieryjne. Po modernizacji zwiększy się bezpieczeństwo, a pociągi pojadą z prędkością 160 km/h, co wpłynie na dalsze skrócenie czasu przejazdu pomiędzy Rzeszowem a Krakowem. Kolejnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-we-wroclawiu-zakonczy-inwestycje-za-13-mld-zl-2771

Nowy wiadukt we Wrocławiu zakończy inwestycję za 1,3 mld zł

10.04.2015

zakończyć się w grudniu 2015 r. Po modernizacji pociągi pasażerskie będą mogły jechać z maksymalną prędkością 160 km/godz., a towarowe do 120 km/godz. Zakres modernizacji: - 58 km linii dwutorowej wraz z siecią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/15-godziny-krocej-z-katowic-do-poznania-2626

1,5 godziny krócej z Katowic do Poznania

11.09.2014

techniczne na całej linii Kalety - Kluczbork - Ostrzeszów pozwolą na jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś pociągów towarowych 100 km/h. Rewitalizacja linii kolejowej jest częścią większego [...] metodą usprawnienia ruchu kolejowego na linii kolejowej. Pozwala ona na przywrócenie maksymalnej prędkości oraz zwiększenie bezpieczeństwa prowadzenia ruchu. Dzięki uproszczonym procedurom, wszystkie prace [...] modernizacji. Już w przyszłym roku z Kalet przez Lubliniec do Kluczborka pociągi będą jeździć z prędkością 120 km/h, a pasażerowie będą mogli korzystać z unowocześnionych peronów. Wartość projektu wynosi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-z-centrum-unijnych-projektow-transportowych-na-kwote-18-miliarda-zl-1001

Kolejna umowa PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z Centrum Unijnych Projektów Transportowych na kwotę 1,8 miliarda zł

18.10.2010

skrócenie czasu podróży przez dostosowanie parametrów geometrii torów oraz wyposażenia linii do prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich oraz 120 km/h dla pociągów towarowych, o maksymalnym nacisku [...] pasażerów). Modernizacja uwzględnia także przygotowanie stacji Łódź Fabryczna do potrzeb Kolei Dużych Prędkości. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Tel. 22 47 33002 www.pois

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-opracowanie-kompleksowej-strategii-komunikacji-i-promocji-projektu-przygotowanie-budowy-linii-duzych-predkosci-poiis71-26-993

Podpisanie umowy na opracowanie kompleksowej strategii komunikacji i promocji projektu „Przygotowanie budowy linii dużych prędkości” POIiŚ7.1-26

12.10.2010

Dużych Prędkości w PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A. Agata Pomykała Dyrektor projektu ds. komunikacji i planowania strategicznego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. +4822 [...] pozwoli min. pozyskać przychylność społeczną i akceptację projektu jakim jest budowa linii dużych prędkości w Polsce. „Po podpisaniu umowy na studium wykonalności jest to kolejny ważny element przygotowania [...] nia do stworzenia systemu transportowego zupełnie nowej jakości. Wierzę, że kolej dużych prędkości nie tylko zrewolucjonizuje transport w Polsce, ale także zmieni nastawienie do kolei konwencjonalnej wśród

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/10-marca-pociagiem-z-deblina-bezposrednio-do-radomia-4131

10 marca pociągiem z Dęblina bezpośrednio do Radomia

09.03.2019

nastąpi na początku czerwca br. Po modernizacji pociągi na odcinku Pilawa – Dęblin – Lublin pojadą z prędkością 160 km/h. Punktualniejsze i bezpieczniejsze podróże w Dęblinie zapewni nowe lokalne centrum sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/10-czerwca-korekta-rozkladu-jazdy-1-3773

10 czerwca – korekta rozkładu jazdy

09.06.2018

pojadą autobusy. Efektem prac będą m.in. wygodniejsze i lepiej wyposażone perony, zwiększenie prędkości pociągów oraz wyższy poziom zabezpieczeń na przejazdach kolejowo-drogowych. Szczegółowe informacje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/10-czerwca-korekta-rozkladu-jazdy-3754

10 czerwca – korekta rozkładu jazdy

23.05.2018

pojadą autobusy. Efektem prac będą m.in. wygodniejsze i lepiej wyposażone perony, zwiększenie prędkości pociągów oraz wyższy poziom zabezpieczeń na przejazdach kolejowo-drogowych. Szczegółowe informacje

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...21222324252627282930...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 251 do 260 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook