Wyniki wyszukiwania
– Dzięki Programowi Przystankowemu rząd działa na rzecz likwidacji wykluczenia komunikacyjnego w całym kraju, w tym również na Podlasiu. Inwestycje zrealizowane w Augustowie przybliżają kolej mieszkańcom
PRZECZYTAJ2 września w kilkudziesięciu szkołach w całym kraju rozpoczęli edukację przyszli kolejarze. PLK współpracują z 42 szkołami. Zasadniczy cel - zyskać profesjonalnie przygotowanych pracowników i zapewnić
PRZECZYTAJprędkość jazdy pociągów, skrócą się więc podróże na trasie z Katowic do Zebrzydowic i Wisły Głębce. Na całym odcinku przebudowane zostaną urządzenia sterowania ruchem kolejowym oraz 3 przejazdy kolejowo-drogowe
PRZECZYTAJciężarowe. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach dwóch projektów zmodernizują ponad 300 przejazdów w całym kraju. Realizacja ogólnopolskiego programu, dzięki któremu poprawi się bezpieczeństwo i zlikwidowane
PRZECZYTAJruchem kolejowym na stacji Pasym, a także roboty związane z ułożeniem kabli teletechnicznych na całym odcinku z Olsztyna do Szyman. Dzięki realizacji projektu prędkość pociągów na odcinku Olsztyn – Szczytno
PRZECZYTAJsamoczynnej blokady liniowej oraz urządzeń elektroenergetycznych, przebudowę sieci trakcyjnej na całym odcinku modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym W końcowej fazie robót, z powodu przypadków
PRZECZYTAJsytuacji odgrywa kluczowe znaczenie. W trosce o bezpieczeństwo ludzi Na wszystkich stanowiskach spółki w całym kraju realizowane są wytyczne GIS. Wszyscy pracownicy znają aktualne wytyczne dotyczące postępowania
PRZECZYTAJwiadukt kolejowy w Gałkowie. Do programu zakwalifikowała się budowa wiaduktu kolejowego w Andrespolu. W całym kraju projekt obejmuje budowę 25 obiektów, w tym: 12 wiaduktów kolejowych, 10 wiaduktów drogowych
PRZECZYTAJpociągów od Małkini do Czyżewa. Na początku przyszłego roku pociągi pojadą już nową dwutorową linią na całym odcinku Sadowne–Czyżew. Po zakończeniu modernizacji linii podróże z Warszawy do Białegostoku będą
PRZECZYTAJpotrwają do 23 kwietnia i następnie będą prowadzone roboty w torze nr 2. Wcześniej dla tej fazy prac na całym szlaku zamontowano odpowiednie konstrukcje wsporcze – w tym zabudowano 920 słupów oraz 54 bramek –
PRZECZYTAJ