Wyniki wyszukiwania
ność kolei – ekologicznego transportu w stosunku do przewozów drogowych. Zwiększy się poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym oraz drogowym, dzięki modernizacji 17 przejazdów. Lepszy nadzór nad pociągami
PRZECZYTAJpłyty stropowej. Następnie powstaną kolejne elementy przystanku tj. płyta pośrednia i denna. Bezpieczeństwo priorytetem TBM Katarzyna i TBM Faustyna kontynuują budowę tuneli. Wydrążyły ponad 1450 m podziemnych
PRZECZYTAJpracuje ponad sto osób i blisko 30 maszyn. Wielobranżowe roboty wymagają szczególnych warunków bezpieczeństwa. Trasa, którą kursuje ok. 90 pociągów na dobę, jest ważna w regionalnym i dalekobieżnym ruchu
PRZECZYTAJpłyty stropowej. Następnie powstaną kolejne elementy przystanku tzw. płyta pośrednia i denna. Bezpieczeństwo priorytetem Postęp drążenia zależy od warunków geotechnicznych. Maszyny przechodzą przez zróżnicowany
PRZECZYTAJwybudowano wiadukt kolejowy, który zastąpi dotychczasowy przejazd w poziomie szyn. Zwiększy on bezpieczeństwo pasażerów i usprawni ruch drogowy. Pod jedenastometrowym wiaduktem o szerokości 8 m i wysokości
PRZECZYTAJprzejścia podziemnego. Zastąpi je nowoczesna wiata, wpisująca się formą w charakter otoczenia. Bezpieczeństwo podróżnych zwiększy jasne oświetlenie, dzięki lampom, które zostaną podwieszone pod wiatami.
PRZECZYTAJzarządzanie mechanizmem zasilania sieci trakcyjnej. Dzięki tym rozwiązaniom zapewnione zostaną bezpieczeństwo i wysokie standardy funkcjonowania systemu, co wpłynie pozytywnie na jakość świadczonych przez
PRZECZYTAJW Limanowej rządzić będzie kolej!
17.02.2025
poruszania się, m.in. poprzez budowę przejścia podziemnego na stacji w Tymbarku. Zwiększone bezpieczeństwo zapewni 9 bezkolizyjnych skrzyżowań oraz nowe drogi i chodniki, które powstaną w poszczególnych
PRZECZYTAJWschodnie oraz kładki nad torami na przystanku Żukowo. Oba obiekty zostaną wyposażone w windy. Poziom bezpieczeństwa na styku dróg z torami zwiększy się dzięki zabudowie nowych lub dodatkowych urządzeń na 2 przejazdach
PRZECZYTAJKolejowych S.A. Realizacja inwestycji – przy utrzymaniu ruchu pociągów – wymaga szczególnych procedur bezpieczeństwa. Na placu budowy przygotowano dodatkowe wygrodzenia i sygnalizację, wybudowano tymczasowy przejazd
PRZECZYTAJ