• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2416, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-kolejowe-szanse-i-bariery-230

Inwestycje kolejowe - szanse i bariery

26.07.2007

modernizacja linii kolejowej E 59 Poznań – Szczecin – Świnoujście. W jej wyniku możliwe będzie prowadzenie ruchu z prędkością 200 km/h na odcinku Poznań – Szczecin oraz 160 km/h na odcinku Szczecin – Ś [...] czas przejazdu ze Szczecina do Berlina skróci się do 90 minut (obecnie ponad 2 godziny). Dodatkowo prowadzone są prace związane z przygotowaniem przetargu na wyłonienie wykonawcy studium wykonalności modernizacji [...] Europejskiej rozwiązania techniczne przyczynią się do wysokiej przepustowości, poprawy bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego oraz zmniejszenia jego negatywnego oddziaływania na środowisko. Uczestnicy konferencji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konferencja-prasowa-inwestycje-kolejowe-szanse-i-bariery-228

Konferencja prasowa - Inwestycje kolejowe - szanse i bariery

26.07.2007

modernizacja linii kolejowej E 59 Poznań – Szczecin – Świnoujście. W jej wyniku możliwe będzie prowadzenie ruchu z prędkością 200 km/h na odcinku Poznań – Szczecin oraz 160 km/h na odcinku Szczecin – Ś [...] czas przejazdu ze Szczecina do Berlina skróci się do 90 minut (obecnie ponad 2 godziny). Dodatkowo prowadzone są prace związane z przygotowaniem przetargu na wyłonienie wykonawcy studium wykonalności modernizacji [...] Europejskiej rozwiązania techniczne przyczynią się do wysokiej przepustowości, poprawy bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego oraz zmniejszenia jego negatywnego oddziaływania na środowisko. Uczestnicy konferencji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/krakow-po-kolei-odcinek-10-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-3728

Kraków po Kolei - odcinek 10 - korekta rozkładu jazdy pociągów

W związku z prowadzonymi inwestycjami na terenie miasta w godz. 9.30 - 14.30 trasa między Krakowem Płaszowem a Krakowem Głównym została wyłączona z ruchu. Zachęcamy do obejrzenia 10 odcinka cyklu "Kraków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-po-polskich-torach-1790

Szybciej i bezpieczniej po polskich torach

21.11.2012

Sterowania Pociągiem - ETCS (European Train Control System) pozwala na zautomatyzowanie procesu prowadzenia pociągów i przez to zwiększenie bezpieczeństwa. Działanie systemu polega na komunikowaniu się urządzeń [...] braku widoczności semaforów czy z nieznajomości przez maszynistę szlaku. W przypadku, gdy pociąg prowadzony jest niezgodnie z zaleceniami ETCS, system sygnalizuje tę sytuację, a w razie potrzeby rozpoczyna [...] oprócz zwiększenia bezpieczeństwa i umożliwienia rozwijania wyższych prędkości jest możliwość prowadzenia większej liczby pociągów na trasach” – mówi Andrzej Wolski, dyrektor projektu z PKP PLK odpowiedzialny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/ku-przestrodze-nieodpowiedzialne-zachowania-kierowcy-i-rowerzysty-na-przejezdzie-w-nowym-targu-9327

Ku przestrodze: Nieodpowiedzialne zachowania kierowcy i rowerzysty na przejeździe w Nowym Targu

pociągiem, który zbliżał się do skrzyżowania. Takie zachowania są skrajnie nieodpowiedzialne, mogą prowadzić do tragedii. Lekceważenie przepisów i zasad bezpieczeństwa, to prowokowanie śmierci. Ku przestrodze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/nowy-rzeszow-glowny-przebudowa-stacji-4361

Nowy Rzeszów Główny – przebudowa stacji

Prace za 205 mln zł prowadzone są w ramach projektu "Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III - Rzeszów Główny" współfinansowanego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/system-ertms-gsm-r-na-linii-e20-2911

System ERTMS/GSM-R na linii E20

cyfrowej jakości głosu, danych, a nawet wiadomości tekstowych między osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie ruchu pociągów oraz umożliwi jednoczesne nadawanie i odbieranie komunikatów.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/warszawa-po-kolei-odc-14-2021-6458

Warszawa po kolei, odc. 14/2021

Pasażerowie na stacji korzystają już z nowych dwóch kładek z windami oraz schodów ruchomych. Teraz prowadzimy kolejne prace – wdrażamy system dynamicznej informacji pasażerskiej. Wymieniamy wyświetlacze oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przeglad-procedur-1603

Przegląd procedur

05.03.2012

Poza odcinkiem, na którym trwa usuwanie skutków katastrofy ruch pociągów prowadzony jest wedle obowiązujących, właściwych procedur. Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-wielka-przebudowa-kolejowa-w-katowicach-10021

Rusza wielka przebudowa kolejowa w Katowicach

23.08.2024

granicy z Czechami. Zaawansowane prace prowadzimy na odcinku linii kolejowej Będzin – Katowice Szopienice Południowe oraz Tychy – Goczałkowice. Roboty są też prowadzone między Zabrzegiem a Zebrzydowicami. [...] Zamontujemy rozjazdy oraz przystosujemy tory i sieć trakcyjną do potrzeb inwestycji – umożliwi to prowadzenie prac i utrzymanie ruchu pociągów. Od 9 września rozpocznie się przebudowa wiaduktu drogowego przy [...] pierwszej kolejności planowane jest zamknięcie jezdni w kierunku Katowic. Ruch samochodów będzie prowadzony wahadłowo. W kolejnych tygodniach roboty będą wykonywane na wiaduktach kolejowych przy ul. Granicznej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...20212223242526272829...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 241 do 250 z 2416.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook