Wyniki wyszukiwania
drugiego peronu. Kontynuowana będzie budowa tunelu drogowego w ciągu ul. Kilińskiego, który powstaje w miejscu likwidowanej kładki dla pieszych. Tunel usprawni ruch samochodowy w mieście i odkorkuje dwa pozostałe
PRZECZYTAJpasażerów to przerwana lub utrudniona podroż. 8 marca wypadek z pieszym przechodzącym przez tory w miejscu niedozwolonym w Pruszkowie opóźnił 19 pociągów na prawie 1200 minut. Przerwa w ruchu trwała 3 godziny
PRZECZYTAJpasażerowie mogą nim swobodnie przejść na peron SKM. Do budowy przejścia podziemnego, które powstało w miejscu starego, zużyto około 300 m3 betonu. Blisko ukończenia jest przebudowa przejścia podziemnego łączącego
PRZECZYTAJw system kolei aglomeracyjnej i ułatwi dotarcie m.in. do największej wrocławskiej nekropolii. W miejscu przystanku wykonano już rozbiórkę starego toru i prace ziemne. Obecnie montowane są konstrukcje żelbetowe
PRZECZYTAJczęść górna – na stropie pośrednim między najniższym a najwyższym poziomem przyszłego obiektu. W tym miejscu znajdzie się główna hala dworca z poczekalnią, kasami i obiektami komercyjnymi oraz parking samochodowy
PRZECZYTAJkolejowego pomiędzy Męciną i Mordarką. Realizuje je większa z dwóch tunelownic pracujących w tym miejscu. Jadwiga waży ponad 2,5 tys. ton i ma 90 metrów długości. Przed maszyną i obsługującymi ją specjalistami
PRZECZYTAJzostanie stary most i wybudowane będą dwie nowe przeprawy. Pomiędzy ul. Kopernika, a ul. Miodową, w miejscu starego nasypu, budowane są estakady, na których zaplanowano cztery tory. Po pierwszym już jeżdżą
PRZECZYTAJbyła bardziej komfortowa oraz bezpieczna – powiedział Andrzej Adamczyk, minister infrastruktury. W miejscu niskich peronów są nowe, wyższe – ułatwiające wsiadanie do pociągów. Zamontowane są wiaty i ławki
PRZECZYTAJZielone Wzgórza. Przystanek zlokalizowany został pomiędzy osiedlami Zielone Wzgórza i Nowe Miasto, w miejscu dawnego tunelu pod torami, co ułatwi dostęp do kolei w tej części miasta. Łączą się tu trzy linie
PRZECZYTAJtradycyjną, e-mailem (wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny), złożyć osobiście lub wypełnić na miejscu w siedzibie właściwego terytorialnie Zakładu Linii Kolejowych. Wzór Wniosku POBIERZ PDF rozmiar pliku:
PRZECZYTAJ