Wyniki wyszukiwania
zeszłym roku. To dobra okazja do rozmów w gronie ekspertów. Instruktorzy jazdy pełnią niezwykle istotną rolę w przygotowaniu kursantów do bezpiecznej jazdy. PLK włączają się w edukację przyszłych kierowców
PRZECZYTAJPociągiem w Beskidy najwygodniej
18.01.2017
samochodów i ruch pieszy. Prace PLK na trasie Tarnów – Muszyna, obejmą łącznie min. ok. 19 km torów. Istotnym zakresem będzie odnowa 4 wiaduktów i 26 innych obiektów inżynieryjnych między Grybowem a Kamionką
PRZECZYTAJwzmocnienia, stąd potrzeba wspólnego wypracowania dobrych praktyk i unikania konfliktu interesów. Istotnym zadaniem forum będzie też wspólna praca na rzecz eliminacji wojen cenowych na rzecz konkurowania
PRZECZYTAJodnowienie aż 43 peronów. Będą one wyposażone w wiaty, obiekty małej architektury, ogrodzenie. Co istotne, perony zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Zapewnione
PRZECZYTAJWidzew obejmują również roboty na 11 obiektach inżynieryjnych jak: wiadukty, mosty czy przepusty. Istotną częścią inwestycji jest również przebudowa pięciu przejazdów kolejowych w ciągu ulic: Edwarda, K
PRZECZYTAJprzewoźników oraz wiele deklaracji inwestycji samorządowych. Uwzględnienie tych stanowisk pozwoliło nam istotnie ograniczyć wstępną propozycję listy czasowo zawieszanych odcinków. Dziękujemy naszym partnerom za
PRZECZYTAJzarządców infrastruktury kolejowej w ramach polsko-niemieckiej Grupy Infrastrukturalnej. Projekt mostowy istotnie poprawia sprawność i bezpieczeństwo przewozów na styku polskiej i niemieckiej sieci kolejowej oraz
PRZECZYTAJrealizowanych projektów z uwzględnieniem roli i wkładu finansowego Unii Europejskiej. Nie mniej istotne były dla CUPT walory użytkowe oraz estetyka stron. Zgłaszanym przez PKP PLK S.A. do konkursu projektem
PRZECZYTAJRozważane są różne sposoby prowadzenia modernizacji nawet z możliwością zamknięcia linii, jeśli istotnie przyśpieszy to prace i skróci utrudnienia. Uczestnicy debaty wskazywali m.in. na stosowane już na
PRZECZYTAJnego właśnie nowego budżetu unijnego na lata 2014- 2020. Mimo rozszerzenia Unii, wciąż istnieją istotne różnice w obszarze możliwości inwestycyjnych oraz stanu infrastruktury i taboru kolejowego pomiędzy
PRZECZYTAJ