• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wprowadzenie-korekty-rozkladu-13-marca-przebieglo-planowo-3025

Wprowadzenie korekty rozkładu 13 marca przebiegło planowo

14.03.2016

Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi klienta, podróżni otrzymali wsparcie mobilnych informatorów, którzy od 11 marca do dziś - 14 marca dyżurują na 18 największych dw

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/13-ofert-na-studium-wykonalnosci-modernizacji-i-rozbudowy-katowickiego-wezla-kolejowego-1367

13 ofert na Studium Wykonalności modernizacji i rozbudowy Katowickiego Węzła Kolejowego

13.07.2011

e komfortu obsługi pasażerów, • skrócenie czasu podróży, • zwiększenie bezpieczeństwa przewozu podróżnych i ładunków z zabudową wizyjnego monitoringu ważniejszych obiektów oraz przejść podziemnych na stacjach [...] eliminację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, • dostosowanie obiektów obsługi podróżnych dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się /m. innymi: eliminacja barier architektonicznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bochnia-130-metrowy-most-przez-rabe-na-swoim-miejscu-1944

Bochnia: 130 metrowy most przez Rabę na swoim miejscu

22.05.2013

Budowane perony będą wyższe niż obecnie ( 55 cm wobec 30 cm), co ułatwi wsiadanie i wysiadanie podróżnym. Skrzyżowania dwupoziomowe Przebudowa stacji Bochnia poprawi także funkcjonalność układu komunikacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podrozni-na-133-stacjach-i-przystankach-zyskaja-kompleksowa-informacje-4510

Podróżni na 133 stacjach i przystankach zyskają kompleksową informację

13.01.2020

pozwoli dostarczyć podróżnym kompleksowe dane na 133 stacjach i przystankach – mówi Ireneusz Merchel, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Nowe rozwiązania z korzyścią dla podróżnych Centralny System [...] pasażerskiej oraz systemu monitoringu na 133 stacjach i przystankach. Nowoczesne urządzenia będą służyć podróżnym m.in. w woj. dolnośląskim na linii E 30 Zgorzelec – Wrocław (m.in. Węgliniec, Bolesławiec, Legnica

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/140-mln-zl-na-lepsze-podroze-na-podlasiu-3462

140 mln zł na lepsze podróże na Podlasiu

28.08.2017

przystanki. W Hajnówce, Morzu, Starym Berezowie i Chytrej zmodernizowane zostaną perony. Do dyspozycji podróżnych będą nowe wiaty peronowe, tablice informacyjne, ławki i funkcjonalne oświetlenie. Wszystkie perony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/140-mln-zl-na-poprawe-polaczen-ze-szczecina-w-kierunku-berlina-3442

140 mln zł na poprawę połączeń ze Szczecina w kierunku Berlina

08.08.2017

do sygnalizacji świetlnej dodatkowo zamontowane zostaną rogatki. Poprawi się standard obsługi podróżnych. Stacja Szczecin Gumieńce zyska nowy, wyższy peron z dojściem dostosowanym dla osób o ograniczonej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swietokrzyskie-bezpieczniej-na-15-przejazdach-kolejowo-drogowych-4513

Świętokrzyskie – bezpieczniej na 15 przejazdach kolejowo-drogowych

14.01.2020

i oświetlenie. Dodatkowo na przejeździe w rejonie stacji Wąchock, w celu poprawy bezpieczeństwa podróżnych opuszczających peron, zabudowano dodatkową rogatkę przy zejściu z peronu. Na skrzyżowaniu drogi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-15-marca-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-4567

Od 15 marca korekta rozkładu jazdy pociągów

03.03.2020

TLK Nida relacji Kielce – Warszawa – Kielce. Więcej na intercity.pl . Dworce zmieniają się dla podróżnych PKP kontynuują program przebudowy polskich dworców. Najbardziej zaawansowane prace trwają w Sędziszowie [...] usługa PKP Mobility będzie dostępna przy dworcu Gdynia Główna. Kompleksowa informacja i pomoc dla podróżnych Na czas wprowadzenia korekty rozkładu jazdy,15 i 16 marca na dziesięciu dworcach w największych [...] jest nowa funkcja aplikacji BILKOM – mailowe i SMS-owe powiadomienia o opóźnieniach pociągów dla podróżnych, którzy kupią bilety przez internet. Centrum Wsparcia Klienta (CWK) to działający całodobowo zespół

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/slupsk-polnocny-i-ustka-uroczysko-nowe-przystanki-na-pomorzu-juz-od-15-grudnia-4467

Słupsk Północny i Ustka Uroczysko – nowe przystanki na Pomorzu już od 15 grudnia

12.12.2019

w dniu 15 grudnia pociągi między Słupskiem i Ustką będą jeździć nie tylko w sezonie wakacyjnym. Podróżnym udostępnione zostaną dwa nowe przystanki – Słupsk Północny oraz Ustka Uroczysko – wybudowane w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-15-grudnia-lepszy-dostep-i-wiecej-mozliwosci-podrozy-koleja-4465

Od 15 grudnia lepszy dostęp i więcej możliwości podróży koleją

12.12.2019

Wschód. Na trasie Łódź Kaliska – Zduńska Wola kolejne stacje i przystanki będą wygodniejsze dla podróżnych m.in. Kolumna i Pabianice. Pociągiem do Zakopanego nie tylko na sylwestrową zabawę W Małopolsce [...] nowy pociąg EIC Paderewski , który połączy Warszawę z Poznaniem. Wychodząc naprzeciw potrzebom podróżnych, PKP Intercity zwiększa liczbę pociągów na najpopularniejszej trasie Warszawa – Kraków do 26 par [...] Lotniczych LOT. Więcej o ofercie przewoźnika na www.intercity.pl . Kompleksowa informacja i pomoc dla podróżnych W weekend wdrożenia nowego rozkładu do dyspozycji pasażerów będą informatorzy mobilni . W niedzielę

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...19202122232425262728...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 231 do 240 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook