• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ciąg. Rezultatów: 839, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsze-przystanki-i-nowe-tory-na-trasie-poznan-czempin-2632

Wygodniejsze przystanki i nowe tory na trasie Poznań – Czempiń

24.09.2014

planowane jest rozpoczęcie budowy oczekiwanego przez mieszkańców Poznania, wiaduktu kolejowego w ciągu ul. Czechosłowackiej. Obiekt realizowany wspólnie z miastem, ułatwi znacznie ruch samochodowy i pieszy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-w-siedlcach-na-polmetku-2638

Modernizacja stacji w Siedlcach na półmetku

02.10.2014

już ponad 5 km. W ramach modernizacji PLK wykonała też połowę prac na dwóch wiaduktach kolejowych w ciągu ulicy Partyzantów i Łukowskiej. Kompleksowa modernizacja peronów w Siedlcach, która obejmuje budowę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-stawia-na-kolej-2662

Warszawa stawia na kolej

05.11.2014

rekordowego programu modernizacji sieci kolejowej, realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe. W ciągu najbliższych pięciu lat, na inwestycje w samej Warszawie przeznaczymy ok. 2 mld zł – mówi Remigiusz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nieprawdziwe-informacje-dziennika-gazety-prawnej-oraz-wydarzen-polsatu-2668

Nieprawdziwe informacje Dziennika Gazety Prawnej oraz Wydarzeń Polsatu

13.11.2014

inwestycji, czasy przejazdu koleją będą nadal skracane. To efekt zintensyfikowania prac, na które tylko w ciągu 3 ostatnich lat, PLK przeznaczyła 16 mld zł, modernizując blisko 4000 km torów. PLK informuje, że

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wobec-publikacji-wprost-z-17-listopada-2014-r-2670

PLK wobec publikacji Wprost z 17 listopada 2014 r.

17.11.2014

inwestycji, czasy przejazdu koleją będą nadal skracane. To efekt zintensyfikowania prac, na które tylko w ciągu 3 ostatnich lat, PLK przeznaczyła 16 mld zł, modernizując blisko 4000 km torów. Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-w-rogowie-juz-otwarty-2686

Wiadukt w Rogowie już otwarty

11.12.2014

miejscowości szlak kolejowy krzyżuje się z drogą krajową nr 72, a w związku z tym kierowcy wielokrotnie w ciągu dnia zatrzymywali się przed zamkniętymi szlabanami. Korki zniknęły 11 grudnia wraz z oddaniem do użytku [...] konstrukcyjne przy rogowskim obiekcie rozpoczęto na przełomie lutego i marca br. Roboty prowadzono w ciągu dnia i podczas nocnych przerw w ruchu pociągów. Do budowy wykorzystano stutonową maszynę wiertniczą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-profesjonalne-wsparcie-w-trudnych-sytuacjach-dla-pracownikow-plk-2691

Rusza profesjonalne wsparcie w trudnych sytuacjach dla pracowników PLK

19.12.2014

psychologiczna? Pracownicy PLK uprawnieni do skorzystania z pierwszej pomocy psychologicznej, mogą w ciągu 48 godzin od zdarzenia zadzwonić bezpośrednio na infolinię, aby uzyskać profesjonalne wsparcie. K

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podrozni-korzystaja-z-nowych-przystankow-kolejowych-2693

Podróżni korzystają z nowych przystanków kolejowych

23.12.2014

inwestycja samorządu i PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Pociągi z Ursusa docierają do centrum w ciągu 20 minut. Są alternatywą i uzupełnieniem transportu drogowego w stolicy. W Grąblewie, pomiędzy Grodziskiem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/100-mln-zl-na-kolej-w-radomiu-2690

100 mln zł na kolej w Radomiu

18.12.2014

wojewoda. Podpisana dziś umowa przewiduje, że prace rozpoczną się w styczniu 2015 r. W ich efekcie, w ciągu roku, radomska stacja kolejowa zmieni się nie do poznania. Pasażerowie będą mogli oczekiwać na pociąg

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sa-efekty-inwestycji-plk-2707

Są efekty inwestycji PLK

21.01.2015

dynamiką. Każdy projekt generuje ryzyka, które są pod stałym monitoringiem zarządcy infrastruktury. W ciągu ostatnich dwóch lat wprowadziliśmy mechanizmy, które przywróciły PLK kontrolę nad procesem inwestycyjnym

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...19202122232425262728...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 231 do 240 z 839.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook