Wyniki wyszukiwania
wiadukt drogowy istotnie usprawni komunikację w Łowiczu, w miejscu przejazdu kolejowo – drogowego na ul. 3 Maja. Nowe możliwości ważnej trasy Na wszystkich stacjach i przystankach PLK przebudują układ torowy
PRZECZYTAJkonsorcjum Budimex S.A. (lider) i Ferrovial Agroman S.A. (partner). Inwestycja w liczbach: 2 wiadukty 3 estakady 2 kładki peronowe 2 przejścia nad torami Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy
PRZECZYTAJodcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród – 8,2 km. -. budowa ekranów
PRZECZYTAJs.c. W. Domanik, M. Leśnik, Chorzów na kwotę: 51 860, 00 PLN netto; 63 787, 80 PLN brutto Oferta nr 3: GOS Polska Sp. z o.o., Szczecin na kwotę: 126 935, 00 PLN netto; 156 130, 05 PLN brutto Oferta nr 4:
PRZECZYTAJnajważniejszych etapów niezbędnych do rozpoczęcia budowy nowego dworca Łódź Fabryczna. Kilka dni później (3 – 4 dni) plac budowy zostanie przekazany wykonawcy i rozpocznie się grodzenie terenu (trzeba wygrodzić
PRZECZYTAJRekordowe inwestycje PLK
20.02.2014
W 2013 r. PKP Polskie Linie Kolejowe przeznaczyły na modernizację infrastruktury kolejowej prawie 5,3 mld zł. Rekordowy okazał się grudzień ubiegłego roku, w którym po raz pierwszy przekroczona została
PRZECZYTAJsprostania stale rosnącym zadaniom inwestycyjnym. W 2008 i 2009 r. mieliśmy do wykorzystania kwoty ponad 3,5 miliarda złotych (w tym znaczne środki z Unii Europejskiej), w 2012 r. wielkość nakładów na inwestycje
PRZECZYTAJ(Warszawa) Alpine Bau GmbH (Austria) Oferowana cena: 221 210 047,54 PLN netto, 269 876 258,00 PLN brutto 3. Konsorcjum: Budimex Dromex S.A. (Warszawa) - lider Konsorcjum Ferrovial Agroman S.A. (Hiszpania) P
PRZECZYTAJruchu. 2. W kolejnych latach będzie możliwość powrotu do korzystania z wyłączanych teraz odcinków. 3. Część linii kolejowych została przywrócona z listy odcinków przeznaczonych do czasowego wyłączenia
PRZECZYTAJodcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród – 8,2 km. (tj. budowa
PRZECZYTAJ