• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy plk. Rezultatów: 4138, czas wyszukiwania 25 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-powazki-nowy-przystanek-zwiekszy-dostep-do-kolei-4195

Warszawa Powązki – nowy przystanek zwiększy dostęp do kolei

23.04.2019

tablice, infokioski oraz gabloty informacyjne. Ustawione zostaną ławki i miejsca odpoczynku na stojąco. PLK połączy Żoliborz z Wolą W ramach inwestycji wybudowane zostaną wygodne i dostosowane do potrzeb osób [...] 85%. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 668 679 414 „Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi jej autor. Unia Europejska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/torun-zyska-lepszy-dostep-do-kolei-3821

Toruń zyska lepszy dostęp do kolei

09.07.2018

Bydgoszcz. Kontakt dla mediów: Martyn Janduła Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl 571 370 301 Michał Stilger Rzecznik prasowy Polskie Koleje Państwowe S.A. media@pkp.pl 798 962

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmienia-sie-stacja-w-kwidzynie-wygodne-perony-i-lepszy-dostep-do-pociagow-3665

Zmienia się stacja w Kwidzynie – wygodne perony i lepszy dostęp do pociągów

15.03.2018

2019 roku. Kontakt dla mediów: Martyn Janduła PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zespół prasowy rzecznik@plk-sa.pl tel. 571 370 301

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-debiec-kolejny-przystanek-z-bezpieczniejszym-dostepem-do-pociagow-3406

Poznań Dębiec – kolejny przystanek z bezpieczniejszym dostępem do pociągów

20.06.2017

unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. 600 084 749

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-krok-ku-poprawie-dostepu-do-portu-w-gdansku-2353

Kolejny krok ku poprawie dostępu do Portu w Gdańsku

14.04.2014

Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Dwa kolejne etapy - projektowania i realizacji inwestycji - PKP PLK S.A. planuje wykonać w przyszłej perspektywie finansowej. W kwietniu umowa na modernizację linii 226 [...] część prac budowlanych - modernizację linii 226 i budowę nowego dwutorowego mostu nad martwą Wisłą - PLK planują w czerwcu. Na realizację zadania wykonawca będzie miał 24 miesiące. Modernizacja będzie polegała [...] dotychczasowy, znacznie poprawi warunki żeglugowe. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz rzecznik@plk-sa.pl PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. 883 354 177

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debica-zyskuje-lepszy-dostep-do-kolei-2684

Dębica zyskuje lepszy dostęp do kolei

09.12.2014

Przystanek powstał w ramach w ramach modernizacji trasy z Krakowa do Rzeszowa. - Na modernizowanej przez PLK linii komfort podróży poprawi się na 30 przystankach i stacjach. Już przebudowane są m.in. stacje w: [...] potrzeb osób z ograniczoną możliwością poruszania się. – mówi Rafał Pietrończyk dyrektor projektu w PLK. Ostatecznym efektem prac będzie skrócenie czasu przejazdu pomiędzy Krakowem i Rzeszowem do ok. 1,5 [...] dofinansowania z UE to ok. 2.3 mld PLN. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy rzecznik@plk-sa.pl PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel.0 694 480 153

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-stabilizuja-stawki-dostepu-1877

PKP Polskie Linie Kolejowe stabilizują stawki dostępu

18.03.2013

stawkami dostępu na rok 2014. Średnia stawka wzrośnie o 3,7% wobec 4,8 % wzrostu w roku ubiegłym. Celem PLK jest wdrożenie polityki stawek motywującej operatorów kolejowych do rozwoju. Przewoźnicy skorzystają [...] Z powodu corocznego zbyt optymistycznego planowania pracy eksploatacyjnej w latach 2006 – 2012 PKP PLK poniosła koszty na poziomie 548 mln zł, które nie znalazły pokrycia w opłatach za udostępnienie in [...] informacje Robert Kuczyński Dyrektor ds. media relations PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. r.kuczynski@plk-sa.pl 22 473 30 02

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/program-przystankowy-dostepniejsza-kolej-w-niemojkach-5739

Program przystankowy – dostępniejsza kolej w Niemojkach

25.05.2021

w Niemojkach, Szklarskiej Porębie Górnej i Pasłęku. Zgodnie z założonym harmonogramem, w tym roku PLK planują rozpocząć postępowania przetargowe dla 56 lokalizacji. Program Przystankowy w woj. mazowieckim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-wolbrom-dostepniejsza-dla-podroznych-4608

Stacja Wolbrom dostępniejsza dla podróżnych

01.04.2020

Na stacji Wolbrom podróżni mogą korzystać z wyższych peronów. Są na nich wiaty, ławki i tablice informacyjne. Dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się przygotowano system oznakowania doty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-oswiecimiu-kolej-bedzie-dostepniejsza-rozpoczela-sie-przebudowa-stacji-6032

W Oświęcimiu kolej będzie dostępniejsza – rozpoczęła się przebudowa stacji

20.08.2021

nastawni dla obsługi ruchu kolejowego. Pasażerowie wygodniej wsiądą do pociągów Dzięki inwestycji PLK realizowanej między Trzebinią a Oświęcimiem podróżni korzystają z nowych peronów na stacji Chrzanów [...] wykorzystanie ekologicznego potencjału kolei w przewozach krajowych i międzynarodowych. Inwestycje PLK na trasie Trzebinia – Oświęcim wchodzą w skład projektu za ponad 800 mln zł netto: „Prace na linii

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...225226227228229230231232233234...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2291 do 2300 z 4138.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook