• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2364, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-kolejowe-szanse-i-bariery-230

Inwestycje kolejowe - szanse i bariery

26.07.2007

modernizacja linii kolejowej E 59 Poznań – Szczecin – Świnoujście. W jej wyniku możliwe będzie prowadzenie ruchu z prędkością 200 km/h na odcinku Poznań – Szczecin oraz 160 km/h na odcinku Szczecin – Ś [...] czas przejazdu ze Szczecina do Berlina skróci się do 90 minut (obecnie ponad 2 godziny). Dodatkowo prowadzone są prace związane z przygotowaniem przetargu na wyłonienie wykonawcy studium wykonalności modernizacji [...] Europejskiej rozwiązania techniczne przyczynią się do wysokiej przepustowości, poprawy bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego oraz zmniejszenia jego negatywnego oddziaływania na środowisko. Uczestnicy konferencji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konferencja-prasowa-inwestycje-kolejowe-szanse-i-bariery-228

Konferencja prasowa - Inwestycje kolejowe - szanse i bariery

26.07.2007

modernizacja linii kolejowej E 59 Poznań – Szczecin – Świnoujście. W jej wyniku możliwe będzie prowadzenie ruchu z prędkością 200 km/h na odcinku Poznań – Szczecin oraz 160 km/h na odcinku Szczecin – Ś [...] czas przejazdu ze Szczecina do Berlina skróci się do 90 minut (obecnie ponad 2 godziny). Dodatkowo prowadzone są prace związane z przygotowaniem przetargu na wyłonienie wykonawcy studium wykonalności modernizacji [...] Europejskiej rozwiązania techniczne przyczynią się do wysokiej przepustowości, poprawy bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego oraz zmniejszenia jego negatywnego oddziaływania na środowisko. Uczestnicy konferencji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-60-mln-zl-na-modernizacje-przystanku-warszawa-stadion-1185

Ponad 60 mln zł na modernizację przystanku Warszawa Stadion

14.02.2011

kolejny projekt na terenie Warszawy, którego zakończenie, obok poprawy parametrów eksploatacyjnych prowadzenia ruchu pociągów, zapewni pasażerom nową jakość w korzystaniu z kolei. „Najważniejszą zmianą, będzie [...] brutto, została wybrana jako najkorzystniejsza spośród czterech ofert złożonych w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Prace modernizacje powinny być zakończone w listopadzie 2011 [...] kontraktu zakłada się 1 miesiąc prac przy zamknięciu całodobowym torów nr 3 i 4 linii 448 dla prowadzenia ruchu pociągów na odcinku przystanek osobowy Warszawa Stadion - Stacja Warszawa Wschodnia. Zadanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przybywa-bezkolizyjnych-skrzyzowan-na-rail-baltica-w-kobylce-kolejny-etap-prac-7647

Przybywa bezkolizyjnych skrzyżowań na Rail Baltica. W Kobyłce kolejny etap prac

28.10.2022

S.A. prowadzą obecnie inwestycje warte 44 mld zł. Efektywnie wykorzystujemy m.in. środki unijnego instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Takie inwestycje jak na trasie Rail Baltica w Kobyłce prowadzone są przy [...] zmiany. Dzięki takim budowom jak w Kobyłce, poprawia się standard życia mieszkańców i łatwiej można prowadzić biznes. Z nowoczesnych rozwiązań korzysta kolej i wszyscy mieszkańcy – powiedział Andrzej Bittel

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/wspolpraca-zarzadcow/wspolpraca-miedzynarodowa/sasiedni-zarzadcy/republika-federalna-niemiec

Republika Federalna Niemiec

wzajemnego opracowywania przepisów prowadzenia ruchu na odcinkach granicznych z uwzględnieniem przepisów obowiązujących w każdym z państw. 1. Uregulowania w zakresie prowadzenia ruchu przez granicę państwową [...] graniczne (OPG) między PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. (PKP PLK S.A.) i DB Netz AG 2. Zasady prowadzenia ruchu przez granicę państwa (PRG), część B, Miejscowe Porozumienie Graniczne a) Miejscowe porozumienie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodne-i-bezpieczne-podroze-ze-stacji-w-ozarowie-mazowieckim-8665

Wygodne i bezpieczne podróże ze stacji w Ożarowie Mazowieckim

04.09.2023

kolejowym. Powstał nowy budynek nastawni do bezpiecznego prowadzenia ruchu pociągów. Historia ma wpływ na inwestycję w Ożarowie Mazowieckim Podczas prowadzenia prac na stacji w Ożarowie Mazowieckim, odnaleziono [...] Saperzy wyznaczyli tzw. strefę bezpieczeństwa, na przebudowywanych torach, co powodowało, że prowadzenie robót budowalnych na tym fragmencie terenu musiało zostać czasowo wstrzymane. Z ustaleń historyków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-oglaszamy-rekordowy-przetarg-na-odcinek-bialystok-elk-10410

Rail Baltica – ogłaszamy rekordowy przetarg na odcinek Białystok-Ełk

03.01.2025

standard. Na całej długości dobudowany zostanie drugi tor, co zdecydowanie zwiększy możliwości prowadzenia ruchu pociągów. Sprawne i bezpieczne kursowanie składów zapewnią nowoczesne, komputerowe urządzenia [...] Dotychczasowy przystanek Dobrzyniewo Duże zmienimy w stację, co stworzy dodatkowe możliwości prowadzenia ruchu pociągów. Podobnie jak na trasie Czyżew – Białystok, także na linii do Ełku przejazdy ko [...] przebudowie zapewnią możliwość jazdy składów o prędkości do 120 km/h i długości 750 m. Inwestycja prowadzona jest w ramach projektów: projekty „Prace na linii kolejowej E 75 (Rail Baltica) na odcinku Białystok

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/nowy-rzeszow-glowny-przebudowa-stacji-4361

Nowy Rzeszów Główny – przebudowa stacji

Prace za 205 mln zł prowadzone są w ramach projektu "Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III - Rzeszów Główny" współfinansowanego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/krakow-po-kolei-odcinek-10-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-3728

Kraków po Kolei - odcinek 10 - korekta rozkładu jazdy pociągów

W związku z prowadzonymi inwestycjami na terenie miasta w godz. 9.30 - 14.30 trasa między Krakowem Płaszowem a Krakowem Głównym została wyłączona z ruchu. Zachęcamy do obejrzenia 10 odcinka cyklu "Kraków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przeglad-procedur-1603

Przegląd procedur

05.03.2012

Poza odcinkiem, na którym trwa usuwanie skutków katastrofy ruch pociągów prowadzony jest wedle obowiązujących, właściwych procedur. Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...18192021222324252627...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 221 do 230 z 2364.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook