Wyniki wyszukiwania
naturalne. Projekt pod nazwą: „Modernizacja linii kolejowej E 30 /C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 : wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ)
PRZECZYTAJnaturalne. Projekt pod nazwą: „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30: wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ)
PRZECZYTAJnaturalne. Projekt pod nazwą: „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30 : wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ)
PRZECZYTAJkolejowo-drogowych. Projekt „Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E30 i E65) na obszarze Śląska, Etap I: linia E65 na odc. Będzin - Katowice - Tychy - Czechowice-Dziedzice – Zebrzydowice: LOT C na odcinku
PRZECZYTAJPolsce. – Kolejne kilometry na kolejowej mapie Polski powstają przy wsparciu środków unijnych. Obydwa etapy prac na odcinku Czyżew-Białystok składają się na największe polskie przedsięwzięcie finansowane z
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. realizują projekt „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” za ok. 1,5 mld zł przy współfinansowaniu
PRZECZYTAJcodzienny dojazd do pracy i szkoły. Projekt pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu
PRZECZYTAJestetyczny wygląd. Na ul. Kłodnickiej zdemontowaliśmy część obiektu i nawierzchnię drogową. Kolejny etap zakłada kontynuację robót rozbiórkowych. Wykonywane są też prace pod zabudowę pali fundamentowych
PRZECZYTAJNowy standard kolei na Podkarpaciu
19.12.2024
inwestycję na linii kolejowej nr 68 na odcinku Stalowa Wola Rozwadów – Przeworsk. Obecnie jesteśmy na etapie studium wykonalności, wybraliśmy wariant i będziemy pozyskiwać decyzję środowiskową. Przygotowujemy
PRZECZYTAJInwestycja realizowana jest w ramach projektu: „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” jest warta ponad 1,5 mld zł. Z tej kwoty
PRZECZYTAJ