• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2369, czas wyszukiwania 20 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsze-podroze-koleja-w-woj-kujawsko-pomorskim-15-mld-zl-na-inwestycje-3156

Krótsze podróże koleją w woj. kujawsko - pomorskim - 1,5 mld zł na inwestycje

11.08.2016

j jest 10 projektów za ponad 1,5 mld zł. Lista rezerwowa obejmuje 3 projekty o wartości ponad 500 mln zł. - Bydgoszcz jest nie tylko stolicą województwa kujawsko-pomorskiego, ale również znaczącym w kraju

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wraca-na-warmie-i-mazury-konsultacje-krajowego-programu-kolejowego-3136

Kolej wraca na Warmię i Mazury - konsultacje Krajowego Programu Kolejowego

26.07.2016

podstawowej jest 5 projektów za ponad 1,5 mld zł. Lista rezerwowa obejmuje 2 projekty o wartości około 750 mln zł. - Propozycja rozwoju kolei w województwie warmińsko-mazurskim, przedstawiona w Krajowym Programie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-100-mln-zl-na-inwestycje-na-przejsciu-granicznym-medyka-mosciska-ii-3118

PLK - 100 mln zł na inwestycje na przejściu granicznym Medyka – Mościska II

15.07.2016

PLK ogłosiły wart 64,5 mln złotych przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Inwestycja jest częścią dużego projektu pn. „Prace Inwestycyjne na przejściu granicznym Medyka – Mościska II”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-do-pociagow-nie-tylko-na-wszystkich-swietych-3219

Wygodniej do pociągów - nie tylko na Wszystkich Świętych

31.10.2016

Linie Kolejowe S.A. na modernizację linii z Wrocławia do Jeleniej Góry przeznaczyły już ponad 400 mln zł. Poprawiła się obsługa pasażerów m.in. na stacji Wałbrzych Główny, Boguszów Gorce, Boguszów Gorce [...] prędkości. Pociągi mogą pokonywać ten górski odcinek linii z prędkością do 100 km/h. Koszt robót wynosi 51 mln zł (brutto). Prace zakończą się w listopadzie br. Jelenia Góra – więcej ułatwień dla podróżnych Na [...] peronów nr 1 i 2 wraz z przyległymi torami i zadaszeniem peronów. Koszt przebudowy stacji to ok. 24 mln zł. Dla pasażerów linii z Wrocławia do Jeleniej Góry kompleksowym efektem prac jest krótki, nawet poniżej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-przetarg-na-modernizacje-linii-kolejowej-szczecin-dabie-swinoujscie-863

Kolejny przetarg na modernizację linii kolejowej Szczecin Dąbie - Świnoujście

20.08.2010

nawierzchni w torach, rozjazdach i na przejeździe kolejowym na stacji Wysoka Kamieńska. Kosztem 1,2 mln PLN zostanie zlikwidowane ograniczenie prędkości i przystosowany kolejny odcinek linii do prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-szybciej-miedzy-wroclawiem-a-walbrzychem-podpisanie-umowy-na-modernizacje-linii-274-784

Będzie szybciej między Wrocławiem a Wałbrzychem - podpisanie umowy na modernizację linii 274

28.06.2010

Śląską, a Ibramowicami wynosi 24 minuty, zaś po remoncie wyniesie 13 minut. Kontrakt o wartości 27,19 mln zł netto zrealizuje Konsorcjum VTS-Linia. Umowę w tej sprawie podpisali: Jerzy Dul - Dyrektor Oddziału

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-linii-krakow-plaszow-skawina-756

Otwarto oferty na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii Kraków Płaszów - Skawina

16.04.2010

realizację kontraktu, na który zarezerwowano w RPO Województwa Małopolskiego przewidziano kwotę ok. 28 mln zł. Otrzymano następujące oferty, złożone przez:: Zakład Robót Komunikacyjnych DOM Poznań sp. z o.o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczone-prace-modernizacyjne-na-linii-gdansk-stargard-szczecinski-655

Zakończone prace modernizacyjne na linii Gdańsk - Stargard Szczeciński

10.11.2009

dalekobieżnych między Świdwinem a Runowem Pomorskim. Dzięki modernizacji, której koszt wyniósł 22,5 mln PLN uzyskano zwiększoną rozkładową prędkość pociągów do 120 km/h. Skrócony czas przejazdu zostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-na-linii-pila-walcz-513

Nowy wiadukt na linii Piła - Wałcz

10.02.2009

listopadzie 2008 roku. Inwestycja została sfinansowana ze środków budżetowych, a jej koszt wyniósł 3,4 mln PLN. Końcowym efektem modernizacji była likwidacja ograniczenia prędkości, zwiększenie bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e-20-na-odcinku-siedlce-terespol-625

Modernizacja linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce - Terespol

18.09.2009

trakcyjnej wraz z pracami towarzyszącymi na odcinku Łuków - Międzyrzec Podlaski o wartości 70 mln euro netto (81,7 mln euro brutto) było konsorcjum w składzie: Strabag Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (lider

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...223224225226227228229230231232...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2271 do 2280 z 2369.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook