Wyniki wyszukiwania
Inwestycja w ramach projektu pn. „Prace na linii kolejowej nr 139 na odcinku Czechowice Dziedzice – Bielsko Biała – Zwardoń (granica państwa)” obejmie przebudowę peronów na przystankach Radziechowy Wi
PRZECZYTAJW Dąbrówce na linii Skawina – Żywiec nr 97 wybudowany zostanie nowy przystanek Dąbrówka Jezioro Mucharskie. Dodatkowe miejsce zatrzymania się pociągu zwiększa dostępność do kolei i możliwości podróży
PRZECZYTAJOstatniego dnia listopada ruszyły prace na linii kolejowej nr 97 Sucha Beskidzka – Żywiec. Na trasę wyruszył pociąg sieciowy przy pomocy którego demontowana jest sieć trakcyjna zaczynając od stacji Ży
PRZECZYTAJTrasa kolejowa Sucha Beskidzka – Żywiec stanowi fragment linii nr 97 Skawina – Żywiec. Małopolski odcinek linii nr 97 między Skawiną a Suchą Beskidzką został zmodernizowany w ramach większego projektu
PRZECZYTAJOd niedzieli, na ponad dwa miesiące wracają pociągi na modernizowaną trasę Skawina – Sucha Beskidzka. Przebudowano już tory i sieć trakcyjną na szlakach Skawina – Radziszów - Leńcze – Kalwaria Zebrzyd
PRZECZYTAJSzybciej do Zakopanego i Suchej Beskidzkiej
02.01.2017
PLK ogłosiły przetarg: „Prace na odcinku linii kolejowej nr 97 Skawina – Sucha Beskidzka” oraz zaprojektowanie robót dla zadania: „Budowa łącznicy w Kalwarii Zebrzydowskiej w ciągu linii nr 97 Skawina
PRZECZYTAJInwestycja warta 36 mln zł obejmowała wybudowanie 700 metrów nowych torów w ciągu linii kolejowych Skawina – Żywiec i Sucha Beskidzka – Chabówka. Wybudowany został nowy przystanek, most kolejowy, rozj
PRZECZYTAJWykonano już większość prac. Widać nową konstrukcję mostu na rzece Stryszawce i zbudowane nasypy, wzmocnione murami oporowymi. Ułożony jest 700 m tor w ciągu linii kolejowych Skawina – Żywiec i Sucha
PRZECZYTAJŁącznica kolejowa w Suchej Beskidzkiej
23.02.2012
Przetarg na opracowanie studium wykonalności dla zadania: „Budowa łącznicy kolejowej z przystankiem osobowym w ciągu linii kolejowych nr 97 Skawina - Żywiec i nr 98 Sucha Beskidzka - Chabówka” ogłosił
PRZECZYTAJSkrzyżowanie kolejowo-drogowe w Kościanie na ul. Gostyńskiej zastąpił bezkolizyjny przejazd pod torami. Takie rozwiązanie to bardziej bezpieczny ruch kolejowy i poprawa systemu komunikacji drogowej w
PRZECZYTAJ