• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-miedzy-szczecinem-a-stargardem-zachecaja-do-podrozy-koleja-6188

Nowe perony między Szczecinem a Stargardem zachęcają do podróży koleją

30.09.2021

zyskają szerszą jezdnię, a dla pieszych i rowerzystów powstaną chodniki oraz ścieżki. Na około 190 km trasie między Poznaniem a Szczecinem podróżni zyskają lepszy komfort obsługi na 32 stacjach i przystankach [...] pociągi pojadą między stolicami Wielkopolski i Pomorza Zachodniego nawet o około 50 minut krócej, poniżej 2 godzin. Poziom bezpieczeństwa zwiększą nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym oraz lokalne centra

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-29-latach-kolej-wraca-do-zegrza-8385

Po 29 latach kolej wraca do Zegrza

05.06.2023

zapewni sprawne połączenia z Zegrza Południowego do Wieliszewa, Legionowa i Warszawy. Przejazd 3,5 km odcinkiem między Wieliszewem a Zegrzem Południowym zajmie ok. 4 minut. Bezpośrednia podróż z Zegrza [...] kolejowej z ul. Modlińską (droga wojewódzka 631) i stację Zegrze Południowe nad Jeziorem Zegrzyńskim. 2 perony jednokrawędziowe na przebudowywanej stacji Zegrze Południowe i 1 peron jednokrawędziowy na nowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-nowe-racibory-i-jablon-dabrowa-z-nowymi-wiaduktami-9599

Rail Baltica: Nowe Racibory i Jabłoń-Dąbrowa z nowymi wiaduktami

16.04.2024

sąsiadujących dróg lokalnych, wykonano też zbiorniki odwodnieniowe. Koszt budowy w Raciborach to 27,2 mln zł, w Jabłoni 19,4 mln zł. W ostatnim czasie w gminie Sokoły został otwarty także wiadukt w Por [...] ie ruchu pociągów, które po zakończeniu wszystkich prac na linii, będą jeździć z prędkością do 200 km/h. Skorzystają więc nie tylko lokalni mieszkańcy, ale także tysiące pasażerów podróżujących na mię

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniej-po-torach-i-drogach-dzieki-modernizacji-wiaduktow-w-ostrowie-i-radymnie-3969

Sprawniej po torach i drogach dzięki modernizacji wiaduktów w Ostrowie i Radymnie

23.10.2018

sprawne kursowanie pociągów. Zwiększyła się prędkość jazdy składów pasażerskich na wiaduktach do 120 km/h oraz ich nośność do 22,5 ton na oś. Obiekty ułatwiają także komunikację drogową, gdyż zostały poszerzone [...] podróże. Ważny zakres prac na odcinku Munina - Żurawica dotyczy obiektów inżynieryjnych – 8 wiaduktów i 2 mostów. Poza tym obejmuje tory, perony, urządzenia sterowania ruchem kolejowym i sieć trakcyjną. Na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-nowy-przystanek-kolejowy-i-wiadukt-dla-tramwaju-3753

Wrocław - nowy przystanek kolejowy i wiadukt dla tramwaju

23.05.2018

Dojście do położonych na nasypie peronów, zapewnią schody. Dla osób o ograniczonej mobilności będą także 2 windy. Nowy przystanek Wrocław Szczepin zapewni lepsze zintegrowanie kolei z transportem miejskim. [...] linii tramwajowej. Poza budową nowego przystanku i modernizacją wiaduktu, PLK przebudują także ponad 1 km torów i sieci trakcyjnej. Wykonane zostaną również prace z zakresu zabudowy urządzeń i sygnalizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-plk-skroca-przejazd-z-rzeszowa-do-jasla-2339

Prace PLK skrócą przejazd z Rzeszowa do Jasła

02.04.2014

projekt zakończył się w 2013 r. - „Rewitalizacja odcinka Przybówka – Jasło oraz przebudowa mostu w km 18,837 linii kolejowej nr 106 Rzeszów – Jasło w ramach RPOWP na lata 2007-2013”.Całkowita wartość projektu [...] środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 „Infrastruktura Techniczna”. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zespół

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-faza-modernizacji-stacji-brzeg-602

Kolejna faza modernizacji stacji Brzeg

31.07.2009

Na stacji Brzeg wykonawca przeprowadził już remont torów i sieci trakcyjnej na długości ponad 1km od strony Opola. Na tym odcinku usunięte zostały również kolizje z uzbrojeniem podziemnym i nadziemnym [...] Małujowickiej ). W tej fazie prace obejmuje 6 torów wraz z siecią trakcyjną. Przebudowa czeka peron nr 2 m.in. wykonane będą nowe ścianki i nawierzchnia oraz wiaty. W sierpniu rozpoczną się prace w przejściu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-modernizacje-odcinka-linii-nr-94-krakow-bonarka-krakow-swoszowice-w-ramach-rpo-malopolski-313

Podpisanie umowy na modernizację odcinka linii nr 94 Kraków Bonarka – Kraków Swoszowice w ramach RPO Małopolski

14.07.2010

rozwoju gospodarczego Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, działania 4.2. „Zwiększenie roli transportu zbiorowego w obsłudze regionu, Schematu C: Regionalna sieć kolejowa”, [...] e parametrów techniczno-eksploatacyjnych dla usprawnienia funkcjonowania linii nr 94 na odcinku od km 3.128 do 7.092. Zakres prac obejmuje modernizację infrastruktury kolejowej na w/w odcinku, tj.: torów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-nowy-wiadukt-nad-torami-w-szepietowie-zwieksza-bezpieczenstwo-6642

Rail Baltica – nowy wiadukt nad torami w Szepietowie zwiększa bezpieczeństwo

29.01.2022

y. Poprawiły się też warunki komunikacji samochodowej – w ramach inwestycji przebudowano łącznie 2,7 km dróg i zbudowano dwa ronda. Nowy wiadukt w Szpietowie to kolejny obiekt wybudowany na trasie Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-pily-do-poznania-o-40-minut-krocej-3363

Pociągiem z Piły do Poznania o 40 minut krócej

24.04.2017

czas przejazdu z Poznania do Piły o około 40 minut - z około 2 h do 1 h 20 min. Zwiększy się poziom bezpieczeństwa i przepustowość na 94 km trasy dzięki modernizacji torów, sieci trakcyjnej, zainstalowaniu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...17181920212223242526...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 211 do 220 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook