• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy nr linii kolejowej. Rezultatów: 5211, czas wyszukiwania 27 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nieograniczony-na-wykonanie-przebudowy-infrastruktury-kolejowej-na-linii-bytom-bobrek-bytom-karb-oraz-przebudowy-toru-wraz-ze-wzmocnieniem-podtorza-na-linii-rybnik-sumina-1589

Nieograniczony na wykonanie przebudowy infrastruktury kolejowej na linii Bytom Bobrek – Bytom Karb oraz przebudowy toru wraz ze wzmocnieniem podtorza na linii Rybnik – Sumina

20.02.2012

nawierzchni, w torze nr 2 zostały wprowadzone stałe ograniczenia prędkości do 20 i 30 km/h. Zakres inwestycji na linii Bytom Bobrek-Bytom Karb obejmuje: -przebudowę nawierzchni kolejowej, -wymianę rozjazdów [...] ogrzewania rozjazdów, -wymianę urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Zakres inwestycji na linii Rybnik-Sumina obejmuje: -przebudowę nawierzchni kolejowej, -wzmocnienie podtorza, -wymianę konstrukcji wsporczych [...] terenie Śląska, Etap III”. Linia Bytom Bobrek – Bytom Karb jest linią drugorzędną o znaczeniu państwowym, zelektryfikowaną, dwutorową, należącą do sieci międzynarodowych linii transportu kombinowanego AGTC

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-na-stacji-w-bochni-coraz-krotsza-podroz-do-krakowa-i-rzeszowa-3020

Wygodniej na stacji w Bochni. Coraz krótsza podróż do Krakowa i Rzeszowa

08.03.2016

podstawie badań. Aby liniakolejowa nie była barierą dla zwierząt, przepusty pod torami zostały dla nich tak dostosowane, że pełnią role przejść. Projekt „Modernizacja liniikolejowej E 30/C-E 30, odcinek [...] modernizowanej linii zaplanowano także przebudowę wiaduktów kolejowych w Tarnowie w ciągu Al. Tarnowskich i ul. Gumniskiej. W miejscu przewidzianych do likwidacji 2 przejazdów kolejowych kat. A w miejscowości [...] wiadukty kolejowe. W ramach projektu modernizowany jest system i urządzenia odpowiedzialne za bezpieczny i sprawny przejazd pociągów. Powstaną również dwa Lokalne Centra Sterowania Ruchem Kolejowym (LCS)

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/polaczenie-bocznic

Połączenie bocznic

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Uzgodnienie przez właściwy Zakład LiniiKolejowych warunków połączenia bocznicy kolejowej. Procedura ustalania możliwości połączenia bocznic kolejowych z infrastrukturą [...] opiniowaniu o połączenie bocznic kolejowych, a także w zakresie ustalania możliwości połączenia bocznicy kolejowej z infrastrukturą kolejową zarządzaną przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i uzgadniania warunków [...] siecią PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. składa się z dwóch powiązanych ze sobą etapów: Ustalenie przez właściwy Zakład LiniiKolejowych możliwości połączenia bocznicy kolejowej z infrastrukturą zarządzaną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stare-bojanowo-koscian-od-wrzesnia-rusza-modernizacja-3466

Stare Bojanowo – Kościan – od września rusza modernizacja

01.09.2017

prowadzone na torze nr 1, przy utrzymaniu ruchu pociągów po torze nr 2. W ramach modernizacji w Kościanie na ulicy Młyńskiej i Gostyńskiej wybudowane zostaną dwa wiadukty kolejowe, a na ulicy Wyzwolenia [...] Linie Kolejowe S.A. zmodernizują na tym odcinku 4 przejazdy kolejowe, które zostaną dostosowane do osiągania przez pociągi osobowe prędkości 160 km/h. Odnowione zostaną także dwa mosty kolejowe nad Kanałem [...] na na stacjach Leszno, Stare Bojanowo i Kościan a od listopada na torze nr 2 odcinek Korzeńsko – Rawicz oraz na stacjach kolejowych: Rawicz, Bojanowo. Pojawią się nowe wiaty, ławki oraz lepsze oświetlenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycja-plk-sa-promocja-boleslawca-704

Inwestycja PLK S.A. promocją Bolesławca

29.01.2010

Polskie Linie Kolejowe S.A. otrzymały w styczniu nagrodę honorową Prezydenta Miasta Bolesławiec za promocje miasta. Powodem wyróżnienia były działania związane z modernizacją mostu kolejowego w Bolesławcu [...] Bolesławcu. Inwestycja zakończona planowo w 2009r, zrealizowana została w ramach modernizacji liniikolejowej E 30/C-E 30 na odcinku Legnica – Węgliniec projekt ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/013. W uzasadnieniu wyróżnienia [...] mostu oraz odtworzona i rozszerzona iluminacja przęseł i filarów tej potężnej budowli. Wiadukt kolejowy – rozpięty nad doliną rzeki Bóbr, od momentu powstania zaliczany jest do najbardziej charakterystycznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-show-na-zmodernizowanym-moscie-w-boleslawcu-relacja-639

Wiadukt Show na zmodernizowanym moście w Bolesławcu-relacja

12.10.2009

Bolesławcu zakończyły kolejny etap modernizacji liniikolejowej E 30/C-E 30 na odcinku Legnica-Węgliniec projekt ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/013, Most w km 37,221 linii 282 w Bolesławcu Uczestniczący w uroczystości [...] pomocowych UE na poprawę standardu dróg kolejowych w Polsce. Zbigniew Szafrański - Prezes PKP Polskie Linie Kolejowe akcentował europejski standard modernizowanej linii Opole - Wrocław – Legnica – Węgliniec [...] Urzędzie Miasta. Jerzy Dul Naczelny Dyrektor PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Oddziału Regionalnego we Wrocławiu omówił zakres i efekty modernizacji linii E 30 na trasie od Opola do Zgorzelca. Dokładnie odnowę mostu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/boleslawiecki-wiadukt-show-642

Bolesławiecki WIADUKT SHOW

16.10.2009

Telekomunikacji Kolejowej Sp. z o. o., Oddziałowi Regionalnemu i Zakładowi LiniiKolejowych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. we Wrocławiu i Sekcji Eksploatacji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Węglińcu [...] takiego widowiska może być jeden z największych kamiennych mostów kolejowych w Europie znajdujący się w Bolesławcu, na liniikolejowej E 30. Uroczyste otwarcie zmodernizowanego obiektu odbyło się 10 p [...] węgielny pod budowę tego obiektu położono 17.05.1844 r. W tym czasie na pierwszym odcinku budowy liniikolejowej, z Wrocławia do Legnicy, układano dopiero tory i budowano dworce. Zmodernizowany most iluminowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lokalne-centrum-sterowania-w-boleslawcu-303

Lokalne Centrum Sterowania w Bolesławcu

21.01.2008

modernizacją największego w Polsce kolejowego mostu kamiennego w Bolesławcu. Piotr Roman zapewnił, że władze miasta z uznaniem przyjmują poprawę standardu liniikolejowej E-30 i deklarują dalszą współpracę [...] Spójności Nr ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/013: Kontrakt na budowę wraz z projektowaniem systemów sterowania ruchem i telekomunikacji. Generalny wykonawca kotraktu: Skanska S.A. Oddział Budownictwa Kolejowego w Kielcach [...] współpracę. Warto podkreślić, że współdziałanie władz Bolesławca i Zakładu LiniiKolejowych we Wrocławiu pozwoliło już na zrealizowanie projektu iluminacji mostu. Miasto wykorzystuje niezwykły obiekt inżynieryjny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odnowiona-stacja-krakow-bonarka-obsluguje-podroznych-5924

Odnowiona stacja Kraków Bonarka obsługuje podróżnych

16.07.2021

Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Wykonawcy na stacji wymienili również tory, rozjazdy i sieć trakcyjną. Pojawiły się nowe urządzenia kolejowe i cyfrowe systemy sterowania ruchem [...] Bielska-Białej, Wadowic i Oświęcimia. Modernizacja krakowskiej Bonarki to element przebudowy liniikolejowej 94, na odcinku od Krakowa Płaszowa do Podborów Skawińskich. W ramach wartej przeszło 250 mln [...] w alfabecie Braille’a. - Oddanie do ruchu stacji Kraków Bonarka to kolejny krok do uczynienia kolejowego ruchu aglomeracyjnego w Krakowie bardziej drożnym i bardziej komfortowym. Inwestycje rządowe pracują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/nowe-mozliwosci-na-stacji-krakow-bonarka-4604

Nowe możliwości na stacji Kraków Bonarka

Po zakończeniu prac Kraków Bonarka stanie się ważnym miejscem obsługi pasażerów kolei aglomeracyjnej. Dzięki wybudowanej wcześniej łącznicy Kraków Zabłocie-Kraków Podgórze dojazd do centrum miasta zaj

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...214215216217218219220221222223...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2181 do 2190 z 5211.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook