Wyniki wyszukiwania
oporowe, przyczółki i żelbetonowa konstrukcja. Układana jest nawierzchnia torowa. Zgodnie z planem prowadzone są prace projektowe nowego przystanku Warszawa Powązki . Budowa nowego obiektu rozpocznie się na
PRZECZYTAJuzgodniona z miastem. To ostatnie zamknięcie ulicy związane z przebudową obiektu kolejowego. Równolegle prowadzone są roboty na pozostałych wiaduktach linii między Warszawą Gdańską a Warszawą Zachodnią. Na przystankach
PRZECZYTAJterminowego wykonania, w tym koordynacji wszystkich kontraktów zawartych w ramach projektu oraz prowadzenie nadzoru środowiskowego, PLK podpisały umowę na pełnienie nadzoru nad opracowaniem dokumentacji
PRZECZYTAJdługość modernizowanego odcinka od Krakowa (Podłęża) do Rzeszowa Zachodniego wynosi 138,7 km. Dzięki prowadzonej modernizacji wzrośnie nie tylko jakość połączeń i komfort pasażerów, ale również efektywność przewozu [...] Europejską oraz Ukrainą i Rosją. III Paneuropejski Korytarz Transportowy rozpoczyna się w Dreźnie i prowadzi dalej na wschód do przejścia granicznego Gorlitz – Zgorzelec, przebiega przez najważniejsze ośrodki
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/0EKP1d5RuJ4
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/HZbwvtW6XPQ
PRZECZYTAJmostu oraz oczyszczenie i uszczelnienie kratownic. Dzięki tym pracom zwiększymy bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów i poprawimy stan techniczny przeprawy. Obiekt oddany do użytku w 1959 roku ostatni
PRZECZYTAJW Krakowie pojedziemy pod torami
25.04.2019
przyniosą pozytywne efekty dla bezpieczniejszego i sprawniejszego systemu komunikacji w regionie. PLK prowadzą modernizację na niemal całej długości trasy Kraków - Katowice. Wartość inwestycji to w sumie ok
PRZECZYTAJWizyta Ministra w Krakowie
04.08.2006
sytuację w zakresie aktualnie realizowanych inwestycji ze środków : ISPA (których znaczna cześć prowadzona jest na linii Nr 8 Warszawa – Kraków i linii Nr 91 Kraków – Medyka), ze środków własnych Spółki
PRZECZYTAJcentrum Myślenic. W ramach jednego z proponowanych wariantów szlak o długości ok. 22 km będzie prowadził m.in. dwoma tunelami kolejowymi, a przy torach powstaną przystanki w Lusinie, Konarach, Olszowicach
PRZECZYTAJ