• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2369, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-wtorku-z-mosiny-do-poznania-mozna-jechac-nowym-wiaduktem-w-leczycy-3514

Od wtorku z Mosiny do Poznania można jechać nowym wiaduktem w Łęczycy

18.10.2017

Wrocław – Poznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II). Jej koszt to około 428,2 mln zł, z czego ok 320,8 mln zł stanowią środki z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura [...] Środowisko. Koszt całej modernizacji odcinka Poznań - Czempiń (Faza I i II) to ok. 808,9 mln zł, z czego przeszło 586,6 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pol-miliarda-zlotych-na-kolejowa-trase-oswiecim-zebrzydowice-3434

Pół miliarda złotych na kolejową trasę Oświęcim - Zebrzydowice

27.07.2017

Czechowice Dziedzice, szacowany na blisko 219 mln zł (netto). To drugi przetarg, po ogłoszonym w marcu na odcinek Trzebinia – Oświęcim szacowany na ok. 324 mln zł (netto). Inwestycje poprawią jakość trasy [...] komfort podróżowania i usprawnią transport towarów na kolejowej trasie z Małopolski na Śląsk. 219 mln zł na odcinek Oświęcim – Czechowice Dziedzice Oświęcim, Brzeszcze Jawiszowice, Dankowice, Brzeszcze [...] Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ 5.1-12 ). Wartość całego projektu ponad 550 mln zł. Linia nr 93 Trzebinia – Zebrzydowice wykorzystywana jest do obsługi ruchu pasażerskiego oraz towarowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-w-beskidy-najwygodniej-3276

Pociągiem w Beskidy najwygodniej

18.01.2017

Muszyna” szacowany na ponad 55 mln zł, który obejmuje działania PLK na odcinku Grybów – Kamionka Wielka. Dodatkowo w I kwartale ogłoszony będzie też przetarg za ponad 4 mln zł na zaprojektowanie i wykonanie [...] uzupełnią już wykonane projekty na linii Tarnów – Leluchów za ponad 100 mln zł. To min. prace na odcinku Tarnów – Stróże za ponad 64 mln zł w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-dla-aglomeracji-lodzkiej-gotowy-2045

Nowy przystanek dla aglomeracji łódzkiej gotowy!

16.10.2013

projektu to ponad 42 mln zł netto. Dotacje unijne przyznane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego pokryją 85 proc. kosztów (36 mln zł netto). Kolejne 6,4 mln pochodzi od podmiotów [...] tramwajów. Realizacja robót została zaplanowana na lata 2013 – 2014. Wartość projektu wynosi ponad 18 mln zł netto. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-pod-torami-w-andrespolu-bezpieczenstwo-i-lepsze-przejazdy-miedzy-lodzia-i-koluszkami-8926

Tunel pod torami w Andrespolu – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy między Łodzią i Koluszkami

24.10.2023

zostanie ciąg pieszo-rowerowy. Wartość inwestycji to ok. 29,9 mln zł netto, z czego PLK przeznaczą 18,6 mln zł netto, Gmina Andrespol 11,3 mln zł netto. Zakończenie inwestycji w zakresie kolejowym planowane [...] projekt dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko ma wartość ok. 268 mln zł netto. W ostatnich latach na terenie województwa łódzkiego PLK zbudowały również bezpieczne przejścia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-wlodawy-i-lecznej-szybciej-do-lublina-podpisano-umowy-na-projekt-linii-9339

Z Włodawy i Łęcznej szybciej do Lublina – podpisano umowy na projekt linii

01.02.2024

zelektryfikowanej linii kolejowej Lublin– Łęczna/LW Bogdanka to ok. 736 mln zł netto, z czego dokumentacja projektowa wynosi 9,5 mln zł netto. Dokumentacja projektowa powstanie również dla rewitalizowanej [...] dostępności transportu kolejowego we Włodawie . Inwestycja o wartości ponad 500 mln zł netto, w tym dokumentacja projektowa za ok. 9 mln zł netto obejmuje odnowienie ok. 41 km linii kolejowej nr 81 na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-kolejowy-w-galkowie-zwiekszy-bezpieczenstwo-na-linii-koluszki-lodz-7106

Nowy wiadukt kolejowy w Gałkowie zwiększy bezpieczeństwo na linii Koluszki - Łódź

13.06.2022

Wartość inwestycji to ok. 23,6 mln zł netto. Inwestycja dofinansowana jest ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w wysokości ok. 11,4 mln zł netto. Planowane zakończenie [...] „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” o wartości 312,5 mln zł planowana jest budowa 25 obiektów, w tym 12 wiaduktów kolejowych, 10 wiaduktów drogowych, 2 przejścia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-w-lancucie-zwiekszy-bezpieczenstwo-w-komunikacji-kolejowej-i-drogowej-8400

Wiadukt w Łańcucie zwiększy bezpieczeństwo w komunikacji kolejowej i drogowej

07.06.2023

ego Zarządu Dróg Wojewódzkich. Wartość zadania na realizację robót wynosi 25,9 mln zł netto. PLK SA sfinansuje za 7,2 mln zł netto budowę konstrukcji wiaduktu nad linią kolejową. Zakres prac zarządcy [...] bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”. Przedsięwzięcie warte ponad 312 mln zł ubiega się o dofinansowanie przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-pociagu-na-plaze-2836

Z pociągu na plażę

13.07.2015

obejmującego stację Hel, przekracza 49 mln zł i zakończy się jesienią br. Łącznie na rewitalizację i remont linii kolejowej na Półwyspie Helskim przeznaczono prawie 170 mln zł. 73% tej sumy pochodzi z Regionalnego [...] zakończył się w ubiegłym roku, przy współfinansowaniu z Regionalnego Programu Operacyjnego na poziomie 117 mln zł. Dzięki tym pracom o 17 minut skrócił się czas przejazdu z Redy do Helu (57 km) i dalej do Trójmiasta

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koniec-utrudnien-na-trasie-do-warszawy-wilenskiej-na-miesiac-przed-czasem-2052

Koniec utrudnień na trasie do Warszawy Wileńskiej - na miesiąc przed czasem

18.10.2013

realizacji robót budowlanych wynosi ponad 28 mln zł netto, zaś wartość dofinansowania pochodzącego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego to ponad 20 mln zł. Projekt rewitalizacji peronu na przystanku [...] elementy małej architektury oraz oświetlenie.Całkowity koszt realizacji robót budowlanych to blisko 7 mln zł netto. Początkowo prace miały zakończyć się 30 listopada, jednak dzięki sprawnej realizacji inwestycji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...213214215216217218219220221222...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2171 do 2180 z 2369.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook