Wyniki wyszukiwania
odcinku. Modernizacja realizowana jest w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław - Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń”, współfinansowanego przez
PRZECZYTAJlinii Pasewalk – Löcknitz, Berlin-Kietz/Kostrzyn, Guben – Czerwiensk, Cottbus – Forst i Węgliniec – Wrocław. Planowane działania to rozbudowa i elektryfikacja odcinka Angermünde – Szczecin i Hoyerswerda –Horka
PRZECZYTAJPLK przygotowana do upałów
05.07.2015
Gdańsk Główny, Kraków Główny, Katowice, Poznań Główny, Warszawa Centralna, Warszawa Wschodnia, Wrocław Główny) napoje otrzymają także grupy młodzieży, osoby z małymi dziećmi, osoby starsze, które dłuższy
PRZECZYTAJKomfortowo w Karkonosze
14.05.2015
połączeń kolejowych do Szklarskiej Poręby możliwe jest również dzięki modernizacji linii nr 274 Wrocław – Jelenia Góra. W ostatnich latach PLK wydała na ten cel ponad 400 mln zł. Głównym efektem inwestycji
PRZECZYTAJSkierniewice), a także między Krakowem a Medyką. W ostatnią fazę prac wejdzie modernizacja linii nr 271 Wrocław – Poznań. We Wrocławiu, w związku z przebudową wiaduktu nad ulicą Grabiszyńską, wprowadzona zostanie
PRZECZYTAJSieć kolejowa jest przejezdna
10.08.2015
Gdańsk Główny, Kraków Główny, Katowice, Poznań Główny, Warszawa Centralna, Warszawa Wschodnia, Wrocław Główny) przy Nowych Biurach Dworca są miski z wodą dla czworonogów. Kontakt dla mediów: Mirosław
PRZECZYTAJKolejowe S.A. System wdrażany jest m.in. na linii kolejowej E 30 na odcinku Bielawa Dolna – Legnica – Wrocław – Opole, E 65 na odcinku Warszawa – Gdynia, E 20 Kunowice – Terespol. Kontakt dla mediów: Mirosław
PRZECZYTAJplanowanych postępowań są m.in. przetarg na linię Warszawa – Lublin (wartość prac – 3,5 mld zł), Wrocław – Poznań (1,5 mld zł), Warszawa – Poznań (2,6 mld zł), czy prace na linii obwodowej w Warszawie (260
PRZECZYTAJgranicznego Gorlitz – Zgorzelec, a następnie przez najważniejsze ośrodki na południu Polski: Legnicę, Wrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę, do Lwowa i Kijowa. Podwyższenie
PRZECZYTAJPoznań – Czempiń, trwają prace na torach
17.02.2014
ura i Środowisko. Koszt projektu nr POIiŚ 7.1-5.1 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań” wyniesie 940,16 milionów PLN netto, z czego 667,16
PRZECZYTAJ