Wyniki wyszukiwania
a zostanie wypiaskowana i zabezpieczona powłoką antykorozyjną. Po pomalowaniu konstrukcji będą montowane nowe elementy ścian i dachu. Na czas prac teren zostanie odpowiednio wygrodzony i oznakowany. Prace
PRZECZYTAJłącznikiem z drugą istniejącą kładką, wybudowaną w 2016 roku. Obecnie, przy pomocy ciężkiego sprzętu, montowane są ważące po kilkaset kilogramów podpory, które będą podtrzymywały nowoczesny łącznik. Postępują
PRZECZYTAJNowa estakada kolejowa w Krakowie
06.03.2019
jna, która ogranicza drgania i oddziaływanie przejeżdżających pociągów na otoczenie. Następnie montowane będą tory. Powstaje równocześnie nowa część XIX – wiecznego wiaduktu kolejowego. W najbliższych
PRZECZYTAJzostała już rozebrana. Rozpoczęła się budowa nowych torów w rejonie przystanku Kraków Podgórze. Montowane są urządzenia sterowania ruchem kolejowym. W sprzyjających warunkach atmosferycznych wykonawca instaluje
PRZECZYTAJponad 66 mld zł zwiększają poziom bezpieczeństwa w przewozach pasażerskich i towarowych. To m.in. montowanie nowoczesnych urządzeń sterowania, budowa wiaduktów, wymiana torów i sieci trakcyjnej. Jednym z
PRZECZYTAJkonstrukcje, tzw. bramki, na których podwieszana będzie sieć trakcyjna. Układane są nowe tory i montowane urządzenia sterowania ruchem, odpowiedzialne za bezpieczeństwo. We wrześniu, po przejściu procedur
PRZECZYTAJWarszawa Koło, Warszawa Młynów, Warszawa Wola i na 8 peronie stacji Warszawa Zachodnia. Wykonawca montuje oświetlenie, nagłośnienie, monitoring oraz ławki i tablice informacyjne. Na wiaduktach nad Obozową
PRZECZYTAJskrzyżowaniach linii kolejowych z drogami” za ok. 400 mln zł. Przebudowane przejazdy kolejowo-drogowe i montowane nowe urządzenia dają kierowcom dodatkowe sygnały o przejeździe pociągów. W ramach kampanii społecznej
PRZECZYTAJoświetlenie. Modernizacja przejazdów pozwoli na szybszą jazdę pociągów, gdyż nowoczesne zabezpieczenia montowane na skrzyżowaniach gwarantują wymagany poziom bezpieczeństwa przy rosnącej liczbie aut. Dodatkowo
PRZECZYTAJpodpisywała od 2011 roku. Rok 2014 przyniesie zakończenie prac na torach, zaś w roku 2015 będzie montowany system ERTMS. Te prace nie wpłyną na ruch kolejowy. Łączny koszt inwestycji sięga 8,8 mld zł. Kontakt
PRZECZYTAJ