Wyniki wyszukiwania
Krótsze podróże z Krakowa pod Giewont
25.05.2016
się. Obok przystanku zaplanowano parking. Inwestycja obejmuje jednocześnie budowę murów oporowych, montaż urządzeń sterowania ruchem kolejowym, urządzeń teletechnicznych i elektroenergetycznych. Poziom
PRZECZYTAJułatwią dojście do ulic Żydowskiej i Towarowej. Na peronach rozpoczęły się już prace wykończeniowe – montaż zadaszeń oraz przygotowanie do instalacji wind. Natomiast w Pruszkowie, dzięki nowemu obiektowi,
PRZECZYTAJrozjazdów na stacji Chociw Łaski i Kozuby, przebudowa nawierzchni drogowej i kolejowej na przejazdach, montaż urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej, regulacja sieci trakcyjnej oraz przebudowa urządzeń
PRZECZYTAJdodatkowego, drugiego toru między Otwockiem, a Pilawą, modernizację torów na pozostałym odcinku linii, montaż rozjazdów, budowę nowych obiektów inżynieryjnych oraz przebudowę przejazdów kolejowo-drogowych. Po
PRZECZYTAJNa Hel po nowych torach
24.04.2014
peronu wyspowego na stacji Hel, przedłużeniu infrastruktury światłowodowej na całą trasę oraz na montażu nowych rozjazdów na torach bocznych kilku stacji. Roboty, które nie spowodują znaczących utrudnień
PRZECZYTAJ2009 r. Na torze nr 2 już wykonano podtorze wraz z zabudową geowłókniny na koronie torowiska oraz montaż szyn UIC 60 w miejsce S49. W czerwcu wymieniono zużyte konstrukcje słupów trakcyjnych i wieszana
PRZECZYTAJRusza przebudowa stacji Dęba Rozalin
20.09.2012
przebudowę stacji Dęba Rozalin, na linii Ocice – Rzeszów, która obejmuje zmianę układu torowego i montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. W ramach tej inwestycji powstanie między innymi
PRZECZYTAJSzlifowanie i podbijanie Brzegu
14.10.2010
zniszczone elementy zabytkowej okładziny ścian. Zakończono modernizacje układu torowego stacji Brzeg i montaż nowej sieci trakcyjnej. Zniknęła nastawnia z urządzeniami mechanicznymi. Obsługę zapewnia obiekt
PRZECZYTAJbudowy peronów oraz kruszywo. Sprawny i bezpieczny przejazd pociągów zapewni wymiana 19 km torów i montaż 11 nowych rozjazdów. Przebudowany będzie system sterowania ruchem kolejowym. Poziom bezpieczeństwa
PRZECZYTAJdrogowego. Nad torami na pięciu przęsłach będzie 65 betonowych belek – najdłuższe o długość 29 m. Montaż elementów zakończy się jeszcze w tym tygodniu. Na wiadukcie będzie jezdnia o dwóch pasach ruchu.
PRZECZYTAJ