Wyniki wyszukiwania
stanu technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” to 534,6 mln złotych netto, z czego 378,4 mln złotych netto pochodzić będzie z dofinansowania Unii Europejskiej. Projekt współf
PRZECZYTAJDolnośląskiego na lata 2007-2013. Przewidywany koszt inwestycji to 65 779 719,85 PLN, z czego ponad 41 mln to wartość dofinansowania. Zakończenie prac planowane jest w grudniu 2013 r. Koleje Dolnośląskie już
PRZECZYTAJKolejowe S.A. podpisały dziś 26 września br. z firmą Astaldi S.p.a. Wartość tej inwestycji przekracza 240 mln zł brutto. - Harmonogram prac zostanie tak przygotowany, by optymalnie wykorzystać czas jaki pozostał
PRZECZYTAJśrodków pochodzących z budżetu Państwa i PKP PLK S.A. Całkowita wartość projektu wynosi prawie 30 mln zł brutto. Wykonawcą wszystkich prac będzie konsorcjum firm, którego liderem jest Strabag Rail Polska
PRZECZYTAJDzięki wsparciu EBI na odcinku pomiędzy Warszawą a Radomiem wprowadzony zostanie szereg ulepszeń, w szczególności zbudowany zostanie drugi tor na odcinku pomiędzy Warką a Radomiem, zmodernizowany zost
PRZECZYTAJRemont odcinka Łódź Żabieniec - Zgierz
03.12.2013
90 km/h. Prace budowlane rozpoczną się jeszcze w 2013 r. Całkowity koszt inwestycji to ponad 7,3 mln zł. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. + 48
PRZECZYTAJdodatkowe przewody o łącznej długości ok. 20 km. Wartość zrealizowanego projekt to blisko 17 mln 650 tys. Euro (około 75 mln zł). Wdrożenie ETCS pozwoli na szybszą jazdę pociągów przy podniesionym poziomie bez
PRZECZYTAJSzybciej koleją z Warszawy do Wrocławia
19.11.2013
osiągać prędkość do 200km/h. Koszt projektu rewitalizacji odcinka Częstochowa – Fosowskie to ponad 323 mln PLN. (brutto). Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach
PRZECZYTAJ311 Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna”. Całkowita wartość przedsięwzięcia to 34 mln złotych, z czego ponad 21 mln pochodzi ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego
PRZECZYTAJKaliska. Pociągi już jeżdżą tamtędy krócej, poniżej 20 minut. Całkowity koszt zadania wynosi blisko 240 mln złotych. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail:
PRZECZYTAJ