Wyniki wyszukiwania
zł, współfinansowana z instrumentu CEF „Łącząc Europę, która zapewni sprawny przejazd pociągów „krakowskim” odcinkiem międzynarodowej trasy E30 łączącej m.in. Przemyśl – Kraków – Wrocław – Zgorzelec. Nowy
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza podpisały (11 maja) porozumienie o współpracy w zakresie kształcenia przyszłych inżynierów dla branży kolejowej na n
PRZECZYTAJW styczniu zniesiono ograniczenia prędkości na odcinku pomiędzy krakowskimi Batowicami a Tunelem, na jednej z ważniejszych tras kolejowych na południu Polski. Ze sprawniejszych przejazdów korzystają podróżni
PRZECZYTAJkolejne elementy przeprawy. Po zakończeniu montażu wykonawca przystąpi do budowy torów. - Przebudowa krakowskiej linii średnicowej to największa inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na etapie budowy
PRZECZYTAJod Podłęża do Rzeszowa. Obecnie trwają prace pomiędzy Podłężem a Jaworznem Szczakową. W ramach krakowskiej części inwestycji modernizowana jest linia średnicowa. Pomiędzy stacjami Kraków Główny i Kraków
PRZECZYTAJsprawniejszy przejazd pociągów, dzięki rozbudowie Krakowskiego Węzła Kolejowego. Powstaną nowe tory do obsługi pociągów aglomeracyjnych. W krakowskich Grzegórzkach i Złocieniu wybudowane zostaną nowe [...] inwestycje dla lepszych podróży Wprowadzenie pięciogodzinnej przerwy w kursowaniu pociągów, na krakowskiej linii średnicowej, pozwoli wykonawcy zintensyfikować i bezpiecznie prowadzić prace przy przebudowie [...] rozkładu jazdy. Poza godzinami szczytu istotne zmiany czekają pasażerów niektórych pociągów na Krakowskim Węźle Kolejowym. Szczególnie pomiędzy Podłężem a Krakowem Głównym w godz. 9:30 - 14:40 Z myślą
PRZECZYTAJPrzebudowa torów, sieci trakcyjnej urządzeń sterowania ruchem kolejowym, a także wyeksploatowanych i zbyt małych na potrzeby miasta wiaduktów, wymagała odpowiedniego rozkładu jazdy. Inwestor, wykonawc
PRZECZYTAJzaawansowane prace są na zachód od stacji Kraków Łobzów. W ramach modernizacji linii kolejowej do krakowskich Mydlnik powstają nowe perony i budowane są nowe wiadukty kolejowe. Wartość projektu sięga 250 mln
PRZECZYTAJJuż od kwietnia nowe urządzenia na odcinkach Miechów – Słomniki i Niedźwiedź – Zastów zwiększyły przepustowość trasy, czyli pozwoliły na przejazd większej liczbie pociągów m.in. z Warszawy do Krakowa.
PRZECZYTAJPlanujemy otworzyć nowy most dla ruchu pociągów jeszcze w maju. Wówczas przystąpimy do rozbiórki starej przeprawy. Będziemy też kontynuować budowę pozostałych mostów.
PRZECZYTAJ