Wyniki wyszukiwania
Nieprzerwanie, od 11 lat PLK prowadzi kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości Polaków w zakresie zagrożeń wynikających z niezachowania ostrożności
PRZECZYTAJNieprzerwanie, od 11 lat PLK prowadzi kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości w zakresie zagrożeń, wynikających z niezachowania ostrożności na przejazdach
PRZECZYTAJ- Naszym celem jest spójna i nowoczesna sieć kolejowa: kolej bezpieczna, komfortowa i punktualna. Łączymy Polskę dzięki modernizacji istniejących i budowie nowych tras kolejowych i drogowych - powiedział
PRZECZYTAJkampanię społeczną na rzecz poprawy bezpieczeństwa, Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na
PRZECZYTAJZarządca infrastruktury kolejowej zwiększa wydatki na niewielkie remonty – w tym roku wyda na ten cel 35 mln zł, a w przyszłym 45 mln zł. Poza kompleksowymi modernizacjami i rewitalizacjami całych linii [...] kolejowych, których wartość ma sięgnąć w tym roku 7 mld zł, PLK prowadzi prace remontowe, których celem jest poprawa wyglądu obiektów kolejowych, związanych z obsługą pasażerów. Prace remontowe obejmują
PRZECZYTAJLinie Kolejowe od 11 lat prowadzą kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania ostrożności na przejazdach
PRZECZYTAJTegoroczna odsłona była już dwunastą w ramach kampanii „Bezpieczny Przejazd”, organizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Od początku projektu w 2014 roku, w samym tylko październiku, wiedzę n
PRZECZYTAJ(CEEK), zrzeszającej rynek kolejowy dążący do oszczędzania energii i jej efektywnego wykorzystywania. Celem jest ograniczenie zużycia energii elektrycznej o 1,2 TWh do 2030 r. przez sektor kolejowy.
PRZECZYTAJ(CEEK), zrzeszającej rynek kolejowy dążący do oszczędzania energii i jej efektywnego wykorzystywania. Celem jest ograniczenie zużycia energii elektrycznej o 1,2 TWh do 2030 r. przez sektor kolejowy.
PRZECZYTAJgo i umożliwi pasażerom dostęp do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. Na ten cel przeznaczono 1 mld zł. Program został ogłoszony w maju 2020 r. Środki zostaną wykorzystane m.in. na
PRZECZYTAJ