• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sniadanie-prasowe-1-352

Śniadanie prasowe

14.05.2008

nowoczesne, skomputeryzowane Lokalne Centrum Sterowania ruchem kolejowym, przebudowano 4 mosty, 6 wiaduktów, 2 tunele i 2 kładki dla pieszych, 37 przejazdów kolejowo-drogowych i 30 peronów. Dzięki licznym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-bezpieczenstwa-na-e-59-1919

Poprawa bezpieczeństwa na E 59

24.04.2013

59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań". Wartość inwestycji przekracza 2,4 miliardy złotych. Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-przetargu-na-aktualizacje-analizy-wykonalnosci-i-analiz-technicznych-systemu-gsm-r-dla-sieci-kolejowej-ten-t-na-terenie-polski-wraz-z-planowaniem-radiowym-dla-wybranych-linii-846

Otwarcie ofert w przetargu na aktualizację „Analizy wykonalności i analiz technicznych systemu GSM - R dla sieci kolejowej TEN-T na terenie Polski” wraz z planowaniem radiowym dla wybranych linii

11.08.2010

: Polskie Sieci Nadawcze Sp. z o.o. na kwotę: 297 600,00 EURO netto; 363 072,00 EURO brutto. 2. Oferta nr 2: Quattron Management GmbH, Instytut Kolejnictwa na kwotę: 297 500,00 EURO netto; 297 500,00 EURO [...] brutto. 3. Oferta nr 3: Audytel S.A. na kwotę: 174 687,50 EURO netto; 213 118,75 EURO brutto. 4. Oferta nr 4: Systra S.A. na kwotę: 299 601,00 EURO netto; 365 513,22 EURO brutto. 5. Oferta nr 5 Scott Wilson

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-w-kolobrzegu-i-szczecinku-zwieksza-dostep-do-kolei-9769

Nowe przystanki w Kołobrzegu i Szczecinku zwiększą dostęp do kolei

05.06.2024

ścieżek naprowadzających. Budowa dwóch przystanków w Kołobrzegu kosztowało ok. 4 mln zł, a przystanku w Szczecinku ok. 2,5 mln zł. Rządowy Program dla lepszej komunikacji kolejowej Celem „Rządowego programu [...] Przystanek Kołobrzeg Amfiteatr (linia kolejowa 402 Koszalin – Goleniów) powstał przy ulicy Fredry/4. Dywizji Wojska Polskiego. Przystanek Kołobrzeg Ogrody (linia kolejowa 404 Szczecinek – Kołobrzeg) znajduje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-szybciej-na-weglowce-3465

Będzie szybciej na Węglówce

01.09.2017

do większej prędkości pociągów. Wartość umowy wynosi 23,4 mln zł netto. Nie tylko Kłobuck - Miedźno Zadanie „Wykonanie rewitalizacji toru nr 2 linii kolejowej nr 131 na szlaku Kłobuck – Miedźno” prowadzone [...] 6 mln zł netto. Rewitalizowany jest tor nr 1 na odcinku Bytom Północ – Radzionków (dł. ok. 4 km) i toru nr 2 na odcinku Chorzew Siemkowice - Chociw Łaski (ok. 21 km). Roboty, które rozpoczęto w czerwcu [...] ogrzewania, w jakie zostały wyposażone wszystkie rozjazdy. Powstała nowa linia zasilania. Przebudowano 4 przejazdy kolejowo – drogowe, a poprawa jezdni ułatwi przejazd kierowcom. W ruchu towarowym szczególnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-stacji-wegliniec-nowe-perony-ulatwia-podroze-5318

Na stacji Węgliniec nowe perony ułatwią podróże

21.01.2021

będą przebudowane i wyższe. Łatwiejsze będzie wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Na peronach nr 2 i nr 4 wykonane zostaną zejścia, a odnowiony peron nr 6 będzie miał dojście z peronu nr 3. Stacja będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprostowanie-do-artykulu-z-dziennika-gazeta-prawna-42

Sprostowanie do artykułu z Dziennika Gazeta Prawna

17.06.2010

(POIiŚ) dostała na ten cel z Brukseli 4,86 mld euro, czyli ok. 19 mld zł”. Limit nakładów ze źródeł europejskich dla finansowania projektów kolejowych wynosi 4 863 mln euro, tj. ok. 17,5 mld zł. Po u [...] Pan Tomasz Wróblewski Redaktor Naczelny Dziennik Gazeta Prawna Na podstawie art. 31 pkt 1 i 2 oraz 32 ustawy z dn. 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe proszę o bezpłatne opublikowanie w Dzienniku Gazeta [...] 2010 r., a kolejna będzie zaktualizowana w lipcu i zostaną w niej uwzględnione niezbędne projekty. 2. Nieprawdą jest, jakoby skreślono z listy POIiŚ „linię z Warszawy do Białegostoku i dalej na Litwę”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-oblicze-stacji-katowice-1-1941

Nowe oblicze stacji Katowice

17.05.2013

zadaszeniem peronu 2. W tym samym czasie przewiduje się także rewitalizację ostatniego - zachodniego odcinka przejścia pod torami tj. odcinek od schodów zachodnich prowadzących na peron 4, do wyjścia w stronę [...] cięższym bagażem. Z korytarza można się wydostać z pomocą platformy dźwigowej przy schodach na peron 4 od strony zachodniej. Na krawędziach peronowych oraz przy schodach zostały umieszczone pasy ostrzegawcze [...] nym. W ramach modernizacji układu torowego i infrastruktury do obsługi podróżnych w obrębie peronu 4 stacji Katowice, wykonano m.in.: wymianę torów, pod którymi zamontowano maty wibroizolacyjne tłumiące

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/biuletyn-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/2024

2024

rozmiar pliku: 190 KB Biuletyn nr 4 z dnia 24 kwietnia 2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 92 KB Biuletyn nr 3 z dnia 1 marca 2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 82 KB Biuletyn nr 2 z dnia 26 stycznia 2024 r. POBIERZ [...] Biuletyn nr 16 z dnia 14 listopada 2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 121 KB Biuletyn nr 15 z dnia 4 listopada 2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 82 KB Biuletyn nr 14 z dnia 24 października 2024 r. POBIERZ [...] KB Biuletyn nr 11 z dnia 13 września 2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 94 KB Biuletyn nr 10 z dnia 4 września 2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 85 KB Biuletyn nr 9 z dnia 20 sierpnia 2024 r. POBIERZ PDF

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/herkules-pomogl-kolejarzom-na-e-30-2770

Herkules pomógł kolejarzom na E 30

09.04.2015

przejść podziemnych dla pieszych oraz 35 peronów. Koszt modernizacji to ok. 3,4 mld PLN, kwota dofinansowania z UE to ok. 2,3 mld PLN. Projekt modernizacji linii kolejowej E30/C-E30, odcinek Kraków - Rzeszów [...] zmodernizowały pierwszą części wiaduktu kolejowego w Klęczanach. Modernizacja drugiego przęsła trwała 4 miesiące. Po przebudowie wiadukt wytrzyma większe obciążenia i pozwoli podwyższyć prędkości pociągów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...16171819202122232425...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 201 do 210 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook