Wyniki wyszukiwania
wartości 1,7 mld zł. – mówi Ireneusz Merchel, prezes PLK. Zdecydowanie szybsze podróże, wygodniej na peronach Efekty rewitalizacji linii będą szczególnie odczuwalne dla podróżujących między Szczytnem a Ełkiem
PRZECZYTAJŁodzi. Na drugim poziomie, ulokowanym 16,5 metra pod ziemią, znajdzie się stacja kolejowa z czterema peronami i ośmioma torami. Inwestycja w tunelu i na dworcu obejmuje montaż 12,5 km torów. Na pierwszym poziomie
PRZECZYTAJstacji Wągrowiec; naprawę czterech obiektów inżynieryjnych; przebudowę istniejących i budowę nowych peronów z dojściami przystosowanymi do obsługi osób niepełnosprawnych; modernizację przejazdów kolejowo –
PRZECZYTAJłącznie około 20 hektarów). Ruszą również prace przygotowawcze: - wyburzanie obiektów - rozbiórka peronów - demontaż wiat peronowych - demontaż torów i innych urządzeń ruchu kolejowego. Wyżej wymienione
PRZECZYTAJGrupa PKP gotowa do zimy
28.11.2013
dworcach do dyspozycji podróżnych będzie 130 informatorów mobilnych, którzy pomogą odnaleźć właściwy peron czy połączenie. Poza tym, informacja o ruchu pociągów dostępna będzie w Internecie, na stronach PKP
PRZECZYTAJOgłoszono kolejne dwa przetargi na E 30
30.04.2010
zakresie: - układu torowego i odwodnienia torów; - obiektów inżynieryjnych; - obiektów kubaturowych, peronów, małej architektury i sieci sanitarnych; - skrzyżowań z drogami w poziomie szyn i dróg dojazdowych;
PRZECZYTAJSą efekty inwestycji PLK
21.01.2015
W ubiegłym roku wyremontowano blisko 1400 kilometrów torów i oddano do użytku około 200 nowych peronów, z czego z powodzeniem korzystają podróżni, jadący na drugi koniec kraju i dojeżdżają codziennie
PRZECZYTAJmodernizacji linii obejmuje: 1. modernizację nawierzchni torowej, podtorza i odwodnienia 2. przebudowę peronów 3. przebudowę i remont obiektów inżynieryjnych 4. przebudowę lub likwidację niektórych przejazdów
PRZECZYTAJŻychlin – Sochaczew). Na odcinku Barłogi – Żychlin podróżni korzystają już z dwóch zmodernizowanych peronów w Kutnie. Wykonawca przebudowuje dwie pozostałe platformy od strony dworca, a także znajdujące się
PRZECZYTAJruchu kolejowym. Z centrum (LCS) bieżące informacje w formie komunikatów trafiają do podróżnych na peronach. Nowe technologie i systemy łączności pozwalają non stop czuwać nad bezpiecznym i zgodnym z rozkładem
PRZECZYTAJ