Wyniki wyszukiwania
PLK gotowa na okres Wszystkich Świętych
31.10.2014
Na przełomie października i listopada w okresie podróży związanych z obchodami Wszystkich Świętych zarządca infrastruktury dodatkowo sprawdza przejezdność linii kolejowych. W pogotowiu pozostają 174 z
PRZECZYTAJAnalizowane są prognozy pogody. W zależności od sytuacji do działań będą włączani dodatkowi pracownicy i sprzęt. W całym kraju w pogotowiu pozostają zespoły pogotowia technicznego, których zadaniem je
PRZECZYTAJModernizacja linii kolejowej nr 104 na odcinku Chabówka – Rabka Zaryte to etap projektu „Podłęże-Piekiełko”, który rozpoczął się jako pierwszy. To właśnie tu w 2023 roku rozpoczęły się prace budowlane
PRZECZYTAJAktualnie 17 grudnia br. godz. 9.00 sieć kolejowa w Polsce jest przejezdna.Sytuacja jest na bieżąco monitorowana .Służby techniczne poinformowane o warunkach atmosferycznych, w gotowości pozostają pog
PRZECZYTAJMeczowa gotowość linii kolejowych
08.06.2012
W pełnej gotowości na sieci kolejowej w Polsce jest ponadto 35 lokomotyw spalinowych i elektrycznych. W dyspozycji czeka również 86 pociągów sieciowych niezbędnych przy usuwaniu ewentualnych awarii si
PRZECZYTAJSłużby techniczne PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. nieprzerwanie czuwają nad bezpieczeństwem i sprawnym prowadzeniem ruchu pociągów, reagując na zmieniające się warunki atmosferyczne. Całodobowy mon
PRZECZYTAJPierwsze prace budowlane z „Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus” ruszyły na stacji Gostyń. Po przygotowaniu zaplecza budowy – zgromadzenia tłuczn
PRZECZYTAJPodpisana umowa umożliwi przygotowanie dokumentacji projektowej, która określi szczegółowe rozwiązania, a następnie pozwoli na realizację prac budowlanych między Gostyniem a Kąkolewem. – Realizując „R
PRZECZYTAJMałopolskę jako miejsce wydarzenia wybrano nieprzypadkowo. Ten region narażony jest na skutki intensywnych opadów, szczególnie w terenie górzystym, jak to miało miejsce m.in. w 2010 roku, kiedy w wyni
PRZECZYTAJKonsekwentnie realizowane procesy inwestycyjny i utrzymaniowy wpływają korzystnie na ruch pasażerski i towarowy. Wyższe parametry eksploatacyjne (prędkość, dopuszczalne naciski, skrajnia taboru) na si
PRZECZYTAJ