Wyniki wyszukiwania
Nowe tory do portu w Gdańsku
20.02.2013
pociągi towarowe będą mogły jeździć z prędkością 100 km/h, a czas jazdy do portu skróci się o ponad połowę. Ważnym efektem inwestycji będzie również możliwość wjazdu na linię cięższych pociągów niż dotychczas
PRZECZYTAJW połowie lutego zarządca infrastruktury zaprezentował plany optymalizacji sieci kolejowej, w których zaproponowano czasowe wyłączenie z eksploatacji 90 odcinków linii kolejowych o łącznej długości 2 tys
PRZECZYTAJprzejazdów kolejowo-drogowych, 4 mosty, 6 przepustów i 3 wiadukty. Planowane zakończenie prac to połowa października 2013 r. Planowane roboty budowlane polegają na odtworzeniu pierwotnego stanu linii kolejowej
PRZECZYTAJNowe perony w Lublinie i Lubartowie
03.09.2014
sieć trakcyjną i trwają roboty wykończeniowe. Podróżni będą mogli korzystać z peronu już w drugiej połowie września. Budowa nowego peronu na stacji w Lublinie jest kluczowa m. in. dla wykorzystania trasy
PRZECZYTAJjuż po 10-11 latach. Pierwszą mikroinstalację fotowoltaiczną o mocy 3 kW PLK zamontowały w drugiej połowie roku 2014 na budynku nastawni w Katowicach Stawiskach. Obecnie zarządca infrastruktury zbiera do
PRZECZYTAJPo zakończonej w połowie maja rewitalizacji na odcinku Zawiercie – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice, PLK przywróciły prędkość rozkładową 100 km/h na linii nr 160 oraz 80 km/h na linii nr 186, wykorzystywanych
PRZECZYTAJPrace modernizacyjne wiążą się również z budową nowych wiat, ławek i gablot z rozkładami jazdy. W połowie maja PLK oddała do eksploatacji odcinek pomiędzy Kornatowem a Wałdowem Szlacheckim. Rozpoczęły się
PRZECZYTAJa łącznie 16 dwupoziomowych skrzyżowań. Udostępnienie kolejnych zaplanowano jeszcze w pierwszej połowie 2012 roku. Wybudowane wiadukty pozwalają na likwidację przejazdów w poziomie szyn, co oznacza po
PRZECZYTAJa łącznie 16 dwupoziomowych skrzyżowań. Udostępnienie 10 z nich zaplanowano jeszcze w pierwszej połowie 2012 roku. Wybudowane wiadukty pozwalają na likwidację przejazdów w poziomie szyn, co oznacza po
PRZECZYTAJoraz Fundusz Kolejowy i PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakończenie robót zaplanowano w pierwszej połowie 2013 roku. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji
PRZECZYTAJ