Wyniki wyszukiwania
Modernizacja linii nr 7 jest jednym z największych projektów w Krajowym Programie Kolejowym. Po jej ukończeniu podróż najszybszym pociągiem między Warszawą i Lublinem zajmie około 90 min. Projekt „Pra
PRZECZYTAJumożliwia prowadzenie ruchu kolejowego. Zaawansowana technologia pozwala łączyć konstrukcję z segmentów. Montaż przęsła można zobaczyć na filmie . Na Pomorzu Zachodnim modernizowany jest m.in. wiadukt drogowy [...] Reptowem i Szczecinem Dąbie. Także na odcinku Dobiegniew – Bierzwnik oraz na stacji Drawski Młyn przed montażem nowych, rozbierane są stare szyny, podkłady i sieć trakcyjna. Postępy prac na wszystkich odcinkach
PRZECZYTAJOdolanowską a Stolarską powstaje komora startowa dla dużej tarczy TBM. Zgodnie z zapowiedziami wykonawcy montaż tarczy w komorze rozpocznie się w sierpniu. Po zakończeniu wymaganych procedur - zacznie się drążenie
PRZECZYTAJperony będą dostępne latem 2020 roku. Zakończą się wówczas prace związane z budową drugiego toru oraz montażem nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Nowe perony i drugi tor pomiędzy Dęblinem a Lublinem
PRZECZYTAJSłonicami prace koncentrują się m.in. na szlaku Dobiegniew – Bierzwnik oraz w Drawskim Młynie. Przed montażem nowych, rozbierane są stare tory i sieć trakcyjna. Dowiezione zostały: szyny, konstrukcje sieci
PRZECZYTAJPaczkowie, Kostrzynie Wielkopolskim, Cieninie, Strzałkowie, Nekli i Gułtowach. Na poprawę oznakowania i montaż gablot informacyjnych na peronach Wielkopolski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły 518 tys
PRZECZYTAJNa stacji prowadzimy również roboty przy rozjazdach. W materiale zobaczycie, jak przebiega montaż tych elementów torów. Na stacji Lublin Główny zamontujemy 67 nowych rozjazdów i wymienimy 2. Dzięki tym
PRZECZYTAJwiaty, ławki, poręcze do odpoczynku na stojąco. Perony zyskają nowe oświetlenie, zaplanowano również montaż stojaków na rowery. Zwiększy się bezpieczeństwo ruchu kolejowego i samochodowego , dzięki przebudowie
PRZECZYTAJnowych szerokich wiat, ławki i gabloty informacyjne. Wykonywane są roboty wykończeniowe m.in. przy montażu tablic informacyjnych, kabli i nagłośnienia. W budowie jest druga część przejścia podziemnego. Będzie [...] przejść od strony ul. Świderskiej na drugą stronę miasta do ul. Warszawskiej. W lutym rozpoczął się montaż wind, które ułatwią dostęp do podciągów osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Peron
PRZECZYTAJpasażerom w podróży. Prace zrealizowano ze środków własnych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Wartość montażu i wymiany wiat, gablot oraz tablic to 350 tys. zł. W tym roku planowane są kolejne działania na
PRZECZYTAJ