Wyniki wyszukiwania
Nowe tory na moście średnicowym
10.05.2014
geodezyjnym. Docelowo zaplanowano wymianę niemal 1500 mostownic i 2400 metrów szyn. Wszystkie roboty toczą się zgodnie z planem, dzięki czemu kompleksowy remont torów dalekobieżnych na odcinku pomiędzy Warszawą
PRZECZYTAJszybszych torach Wszystkie prace przy modernizacji linii w miejscach objętych szczególna ochrona toczyły się tylko w wyznaczonych porach roku by zapewnić dobre warunki lęgowe ptakom - żyją tu m.in. zimorodki;
PRZECZYTAJKrótsza podróż z Kluczborka do Ostrzeszowa
16.03.2015
rozjazdów, naprawiono też 30 obiektów inżynieryjnych. Trwają prace przy budowie peronów. Obecnie prace toczą się na odcinku z Kluczborka do Krzywizny, gdzie kolejarze wymieniają tor. W Krzywiźnie, Kluczborku
PRZECZYTAJ– granica państwa przez DB Netz AG, niemieckiego zarządcę infrastruktury kolejowej. Oba projekty toczą się dzięki dobrej współpracy zarządców infrastruktury kolejowej w ramach polsko-niemieckiej Grupy [...] oraz przewodniczący polsko-niemieckiej Grupy Infrastrukturalnej. Modernizacja międzynarodowej trasy toczy się równocześnie po stronie polskiej i niemieckiej. - Projekt polski łączy się bezpośrednio z naszą
PRZECZYTAJBez objazdów z Katowic do Zebrzydowic
09.07.2015
pociągów, na dworcach, peronach oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych. W dalszym ciągu toczą się intensywne prace nad przywróceniem ruchu na liniach z Kalwarii Zebrzydowskiej do Krakowa, z Oświęcimia
PRZECZYTAJ– granica państwa, przez niemieckiego zarządcę infrastruktury kolejowej DB Netz AG. Oba projekty toczą się dzięki dobrej współpracy zarządców infrastruktury kolejowej w ramach polsko-niemieckiej Grupy
PRZECZYTAJAktualnie trwają prace przy 9 podporach – cztery z nich osiągnęły już wysokość ok. 6 metrów, przy pięciu toczą się prace fundamentowe. Łącznica przebiegać będzie w rejonie skrzyżowania ulic Wielickiej, Powstańców
PRZECZYTAJHorka – granica państwa przez niemieckiego zarządcę infrastruktury kolejowej DB Netz AG. Oba projekty toczą się dzięki współpracy zarządców infrastruktury kolejowej w ramach polsko-niemieckiej Grupy Infras
PRZECZYTAJsię ze 160 km/h do 200 km/h. Rozpoczęte w marcu prace są prowadzone zgodnie z harmonogramem. Roboty toczą się już na 13 obiektach. Modernizacja mostów kolejowych: nad rzeką Białką w okolicach miejscowości
PRZECZYTAJtunelowym. Na jeleniogórskiej stacji pozostały jeszcze do przebudowy perony nr 1 i nr 2. Teraz tam będą toczyły się prace. Zakończenie zaplanowano do 30 listopada br. Koszt przebudowy wynosi 24 mln zł (brutto)
PRZECZYTAJ