• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy niżski. Rezultatów: 43, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ebi-wspiera-modernizacje-polskich-kolei-kredytem-w-wysokosci-235-mln-eur-2027

EBI wspiera modernizację polskich kolei kredytem w wysokości 235 mln EUR

19.09.2013

Dzięki oferowanym przez EBI konkurencyjnym warunkom finansowania, PLK będzie mogła skorzystać z niższych kosztów finansowania oraz długiego okresu spłaty kredytu na modernizację polskiej kolei. “Kredyt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/250-mln-euro-na-modernizacje-linii-warszawa-lublin-3055

250 mln euro na modernizację linii Warszawa – Lublin

22.04.2016

Dzięki oferowanym przez EBI konkurencyjnym warunkom finansowania, PLK będzie mogła skorzystać z niższych kosztów finansowania oraz długiego okresu spłaty kredytu. Nasza współpraca z EBI pokazuje PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-37-tys-lamp-led-na-kolei-bezpieczenstwo-oszczednosc-ochrona-srodowiska-6811

Ponad 37 tys. lamp LED na kolei – bezpieczeństwo, oszczędność, ochrona środowiska

24.03.2022

Wprowadzane rozwiązania to dobre zmiany dla środowiska – nowe oprawy to mniejsze zużycie energii i niższa emisja CO2. Dla podróżnych jasne oświetlenie zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa i komfort korzystania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/aktualnosci/szczegoly/ponad-37-tys-lamp-led-na-kolei-bezpieczenstwo-oszczednosc-ochrona-srodowiska-1-6833

Ponad 37 tys. lamp LED na kolei – bezpieczeństwo, oszczędność, ochrona środowiska

Wprowadzane rozwiązania to dobre zmiany dla środowiska – nowe oprawy to mniejsze zużycie energii i niższa emisja CO2. Dla podróżnych jasne oświetlenie zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa i komfort korzystania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-tys-led-ow-na-kolei-3340

4 tys. LED-ów na kolei

04.04.2017

zapewnia poczucie bezpieczeństwa. Nowoczesne światła to także konkretne oszczędności - oprawa LED to niższa energochłonność o 30-50% np. w porównaniu do opraw sodowych. Takie efekty udało się uzyskać na wieży [...] tej pory oświetlenie sodowe i pięciokrotnie dłużej od eksploatowanych jeszcze źródeł rtęciowych. Niższe koszty eksploatacji oraz bezawaryjność to także konkretne oszczędności - dzięki wymianie przeprowadzonej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-i-jasniej-na-peronach-ponad-62-tysiace-lamp-led-na-kolei-9482

Bezpieczniej i jaśniej na peronach: ponad 62 tysiące lamp LED na kolei

13.03.2024

Wprowadzane rozwiązania to także dobre zmiany dla środowiska – nowe oprawy to mniejsze zużycie energii i niższa emisja CO2. Porównując do wcześniej używanych opraw rtęciowych czy sodowych, roczne użycie opraw

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-wobec-publikacji-dziennika-gazety-prawnej-3704

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wobec publikacji Dziennika Gazety Prawnej

17.04.2018

natężeniu przypisywane były do niższej kategorii linii, tym samym stawki dostępu były niższe, a dla linii o wyższym natężeniu parametr ten powodował zwiększenie stawki. PLK ma niższe stawki za dostęp do infr [...] kolejowej nr 326 Wrocław Zakrzów – Trzebnica) i stawki według projektu cennika PLK na 2018/2019 - są niższe na sieci PLK. Zasady kalkulacji stawek jednostkowych opłaty za przejazd pociągu - dotychczasowe i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-podroz-pomiedzy-slaskiem-a-wielkopolska-2456

Szybsza podróż pomiędzy Śląskiem a Wielkopolską

17.06.2014

h elementów prac jest także przebudowa peronów. Ponadto, dzięki nowym torom emisja hałasu będzie niższa, a ruch towarowy na lokalnych drogach powinien się zmniejszyć. Głównym celem prac na linii nr 272

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-debacie-o-automatyce-kolejowej-1622

PLK w debacie o automatyce kolejowej

27.03.2012

pracują. Aktualnie powstaje projekt urządzeń, które będą uwzględniały warunki linii lokalnych. Przy niższych kosztach, zagwarantują one dobrą obsługę i oczekiwany poziom bezpieczeństwa. Nowe urządzenia zawsze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesna-kolej-w-elku-dzieki-rail-baltica-10188

Nowoczesna kolej w Ełku dzięki Rail Baltica

29.10.2024

pasażera najbardziej widoczną zmianą są trzy nowe perony na stacji Ełk. W miejsce dotychczasowych, niższych i mniej wygodnych, zbudowaliśmy dwie platformy o długości 400 m, jedną o długości 300 m i wysokości

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 11 do 20 z 43.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook