Wyniki wyszukiwania
zarządzanej przez PKP PLK S.A. - Część 2: Złącza szynowe – zgrzewanie oporowe doczołowe z wyiskrzaniem ciągłym zgrzewarkami torowymi - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 774 KB Procedura [...] zarządzanej przez PKP PLK S.A. - Część 2: Złącza szynowe – zgrzewanie oporowe doczołowe z wyiskrzaniem ciągłym zgrzewarkami torowymi POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Procedura dopuszczenia wykonawców prac spa
PRZECZYTAJ200 maszyn. Co istotne dla funkcjonowania gdyńskiego portu, prace budowlane były prowadzone pod ciągłym ruchem pociągów. Wartość inwestycji pn. „Poprawa dostępu kolejowego do portu morskiego w Gdyni" wyniosła
PRZECZYTAJurządzeń sterowania ruchem kolejowym. ETCS to nowoczesny system kontroli jazdy na kolei, który w sposób ciągły nadzoruje prowadzenie pojazdu przez maszynistę, monitorując dopuszczalną prędkość oraz miejsca z
PRZECZYTAJWagony i lokomotywy pod stałą kontrolą
17.03.2017
łożysk, elementów hamulców oraz siłę nacisku pojazdu na szyny. – Zarządcy infrastruktury zależy na ciągłym podnoszeniu poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Między innymi dlatego w torach montowane są
PRZECZYTAJdokumentacji, która musi powstawać zgodnie z zapisami kontraktów – nie ma mowy o żadnych odstępstwach. Ciągłe sprawdzanie jakości materiałów, z których budowana jest infrastruktura kolejowa jest wyrazem dbałości
PRZECZYTAJszybkie znalezienie innych firm, które obecnie realizują ten kontrakt. Polskie Linie Kolejowe są w ciągłym kontakcie z wykonawcami realizującymi program inwestycyjny. Wszelkie zmiany na kontraktach, w tym
PRZECZYTAJCałodobowe prace na moście średnicowym
21.03.2014
jakie nawarstwiały się przez lata eksploatacji obiektu. Wszystkie prace na moście prowadzone są pod ciągłym nadzorem geodezyjnym. Docelowo wymienionych zostanie niemal 1500 mostownic, które pełnią na moście
PRZECZYTAJpoprzez wyposażenie ich w windy lub pochylnie. Na stacjach zostaną wybudowane wiaty punktowe lub ciągłe. Przewiduje się również budowę ekranów akustycznych, montaż instalacji do odpłaszania zwierząt oraz
PRZECZYTAJMałopolski, Trzciana, Rzeszów Główny oraz Rzeszów Staroniwa. Dzięki LCS możliwe jest prowadzenie ciągłego nadzoru nad ruchem pociągów z jednego miejsca obsługi oraz bieżący monitoring ruchu kolejowego.
PRZECZYTAJ17 530 osób. Koordynatorzy przygotowywali uczestników łącznie przez 18 990 minut, to ponad 13 dni ciągłej edukacji. Najwięcej spotkań podczas październikowej akcji odbyło się w województwie zachodniopomorskim
PRZECZYTAJ