Wyniki wyszukiwania
Akcyjna Oddział w Polsce. Zakres umowy obejmuje opracowanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, ciągłą wymianę podkładów drewnianych na nowe strunobetonowe na odcinku liczącym 36,2 km w torze nr 1 wraz
PRZECZYTAJbezpieczeństwa – już obecnie, jeszcze przed rozpoczęciem prac przy tunelu. – Będziemy prowadzić ciągły monitoring terenu i pomiary drgań w rejonie prac. Czujniki będą na budynkach i w tunelu. Stały podgląd
PRZECZYTAJelementy. Spółka zamierza wykorzystać w szkoleniu kolejne urządzenia. Również PKP Intercity prowadzi ciągłe doskonalenie zawodowe pracowników. Od 2015 działa wart 5 mln zł najnowocześniejszy w kraju symulator
PRZECZYTAJCyfrowa rewolucja na kolei
15.10.2014
kluczowym elementem systemu ERTMS jest system ETCS, który za pośrednictwem sieci GSM-R umożliwia ciągłą kontrolę pracy maszynisty. – Na torach umieszczane są czujniki, tzw. balisy, które przekazują do
PRZECZYTAJZawiercie o wartości 361 mln zł. ETCS to nowoczesny system kontroli jazdy na kolei, który w sposób ciągły nadzoruje prowadzenie pojazdu przez maszynistę, monitorując dopuszczalną prędkość oraz miejsca z
PRZECZYTAJpodsystemów: GSM-R i ETCS poziom 2. System ETCS poziomu 2 za pośrednictwem GSM- R nadzoruje w sposób ciągły pracę maszynisty, reaguje w przypadku zignorowania komunikatów oraz ostrzeżeń. Jeśli pociąg przekroczy
PRZECZYTAJpodziemnego tunelu średnicowego w Łodzi jest prowadzona pod ścisłym nadzorem. Wykonawca wdraża system ciągłego monitoringu terenu i pomiary drgań w rejonie prac. Stały podgląd na wyniki badań będzie miał personel
PRZECZYTAJSzlaban na ryzyko! w Lesznie
11.02.2016
liczba minut edukacji w ramach akcji „Październik miesiącem edukacji” w 2015 roku (ponad 2 tygodnie ciągłej nauki) 74 – rekordowa liczba prelekcji w ramach akcji „Październik miesiącem edukacji” –przeprowadzono
PRZECZYTAJbezpośredni nadzór nad średnio 6,5 tysiącami pociągów dziennie. W Głównej Dyspozyturze, w systemie ciągłym, pracuje 3 dyspozytorów, którzy dzięki zastosowanym technologiom na bieżąco monitorują proces przewozowy
PRZECZYTAJsiedzibą w Suchej Beskidzkiej. Podstawowym zadaniem Oddziału było administrowanie i utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej kolejowych obiektów inżynieryjnych. Dla realizacji zadań określonych ramowym
PRZECZYTAJ