Wyniki wyszukiwania
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na wykonanie studium wykonalności na odcinek Świnoujście – Szczecin Dąbie – Szczecin Podjuchy. W ramach studium wykonalności wykonawca dokona kompleksowej
PRZECZYTAJportu Gdańsk 600 mln zł, natomiast koszt realizacji inwestycji poprawy dostępu do portu Szczecin i Świnoujście wynosi ok. 640 mln zł. Realizacja projektów poprawi parametry techniczno-eksploatacyjne, zwiększy
PRZECZYTAJprędkości kolejowych przewozów towarowych oraz rozwój połączeń z polskimi portami morskimi Szczecin – Świnoujście i Gdynia – Gdańsk. - Chcemy aby nasze pociągi z tych portów, które są oknem na świat, były kierowane
PRZECZYTAJE 59 Linia E 59 stanowi międzynarodową magistralę transportową biegającą z Malmö i Ystad przez Świnoujście, Poznań, Wrocław, przejście graniczne w Chałupkach do Wiednia. Modernizowany obecnie odcinek 58
PRZECZYTAJkorytarzy. Wśród nich jest korytarz Bałtyk – Adriatyk, którego część przebiega przez Polskę na odcinku Świnoujście/Szczecin – Poznań – Wrocław, a także korytarz Morze Północne – Bałtyk, który w Polsce znajduje
PRZECZYTAJMarcowa korekta rozkładu jazdy
26.02.2016
Zarządca infrastruktury poprawia również stan ważnej dla przewozu towarów Nadodrzanki, łączącej Świnoujście z Dolnym Śląskiem. Podczas modernizacji linii PLK wzmacnia zespoły techniczne, które w przypadku
PRZECZYTAJmagistrali węglowej, Nadodrzanki, linii na Śląsku i dostępu do portów: Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Świnoujście – mówi Marcin Mochocki, członek zarządu ds. inwestycji w PKP PLK. W kończącej się perspektywie
PRZECZYTAJGórnego Śląska i Zagłębia, granicy wschodniej czy stacji portowych (Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Świnoujście). Przewidywane efekty na koniec obecnej perspektywy finansowej to blisko dwukrotne zwiększenie
PRZECZYTAJŁódź - Koluszki, Chorzów Batory - Tczew, Działdowo - Olsztyn, Kluczbork - Poznań, Szczecin - Świnoujście. Najnowocześniejszy pojazd diagnostyczny wykonał w ubiegłym roku niemal połowę – 25 687 km zadań
PRZECZYTAJprzebudowę stacji Warszawa Zachodnia, poprawę dostępu do portów morskich Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Świnoujście oraz na linii węglowej łączącej Śląsk z portami (Chorzów Batory - Maksymilianowo). W trakcie spotkania
PRZECZYTAJ