Wyniki wyszukiwania
kolejowo – drogowych. Inwestycja PLK to także nowy system sterowania ruchem kolejowym. Poziom bezpieczeństwa na styku dróg i torów zwiększy wymiana urządzeń oraz nawierzchni na 14 przejazdach oraz przejściach
PRZECZYTAJdodatkowe tory dla pociągów aglomeracyjnych wokół niego wzniesiono estakady kolejowe. Zwiększone bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów zapewni dodatkowe przejście podziemne, które powstało w nasypie obok wiaduktu
PRZECZYTAJukład torowy. Dzięki nowej nastawni i urządzeniom sterowania ruchem kolejowym zwiększyło się bezpieczeństwo ruchu pociągów na stacji. Pasażerowie zyskali wyższy, dwukrawędziowy peron, który ułatwia wsiadanie
PRZECZYTAJskrzyżowanie w miejscu istniejącego w sąsiedztwie przejazdu kolejowo-drogowego. Zwiększy się bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym. - PLK SA zmodernizowały główną linię kolejową łączącą Małopolskę
PRZECZYTAJterenu pod realizowane roboty zajęli się saperzy oraz wojsko. Saperzy wyznaczyli tzw. strefę bezpieczeństwa, na przebudowywanych torach, co powodowało, że prowadzenie robót budowalnych na tym fragmencie
PRZECZYTAJzgodnie z wymogami ochrony środowiska. Zakup specjalistycznych maszyn to także inwestycja w bezpieczeństwo – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Zakup profilarki
PRZECZYTAJposterunku odgałęźnego Oborniki Wielkopolskie Most do stacji Oborniki Wielkopolskie; 4. Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych – etap VII; 5. Przebudowa wiaduktu kolejowego WK-05 na stacji Gdynia
PRZECZYTAJna ważnym społecznie projekcie z obecnym wykonawcą robót z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Jest to projekt niezwykle skomplikowany, wykonywany pod centrum miasta i w trudnym terenie.
PRZECZYTAJnie kolei na środowisko. Montaż nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym zwiększył poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Projekt: „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kędzierzyn-Koźle – Opole
PRZECZYTAJśrednicowej na wysokości wiaduktu kolejowego koło Warszawy Głównej. Zakres prac wymaga strefy bezpieczeństwa. Dlatego ruch pociągów jest zachowany na jednym z dwóch torów linii podmiejskiej. Budowa nowego
PRZECZYTAJ