• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Modernizacja. Rezultatów: 3120, czas wyszukiwania 17 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-szybciej-i-bezpieczniej-koleja-w-wielkopolsce-1-2443

Wygodniej, szybciej i bezpieczniej koleją w Wielkopolsce

03.06.2014

Drugi etap modernizacji linii kolejowej Wolsztyn – Luboń obejmuje odcinek Drzymałowo – Grodzisk. Po zakończeniu prac znacznie poprawią się parametry eksploatacyjne trasy, co umożliwi jazdę pociągów pa [...] przejazdach kolejowo-drogowych, a na 5 instalację nowoczesnych urządzeń sygnalizacji przejazdowej. Modernizacja poprawi dojazd do aglomeracji poznańskiej, a także zmniejszy negatywny wpływ infrastruktury kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-szybciej-i-bezpieczniej-koleja-w-wielkopolsce-2028

Wygodniej, szybciej i bezpieczniej koleją w Wielkopolsce

23.09.2013

przejazdach podniesiemy poziom bezpieczeństwa poprzez zamontowanie nowoczesnych urządzeń sygnalizacji. Modernizacja linii kolejowej Wolsztyn – Luboń – etap II znacznie poprawi jej parametry eksploatacyjne, w tym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-koleja-na-opolszczyznie-1992

Szybciej i bezpieczniej koleją na Opolszczyźnie

07.08.2013

Rewitalizacja trasy Błotnica Strzelecka – Opole Groszowice pozwoli na przywrócenie parametrów technicznych linii kolejowej. Pociągi pasażerskie znów pojadą z prędkością 120 km/h, a towarowe – 70km/h.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jasniej-i-bezpieczniej-na-peronach-2738

Jaśniej i bezpieczniej na peronach

25.02.2015

infrastruktury poprawia również system oświetlenia przejazdów kolejowych. W 2014 roku tylko przy modernizacji skrzyżowań toru i drogi nowe oświetlenie zamontowano w ponad 500 miejscach. Nowe lampy, które

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-przejazdach-kolejowych-w-wojewodztwie-podlaskim-2719

Bezpieczniej na przejazdach kolejowych w województwie podlaskim

04.02.2015

zastąpione nowoczesną sygnalizacją lub rogatkami uruchamiającymi się przed przejazdem pociągu. Modernizacja obejmuje m.in. 2 przejazdy na linii Białystok – Ełk oraz 6 skrzyżowań pomiędzy Białymstokiem a [...] przejazdach na trasie biegnącej z Białegostoku w stronę Warszawy. PLK na 2017 rok przygotowują modernizację trasy Warszawa – Białystok na terenie województwa podlaskiego. Oprócz wymiany wszystkich elementów [...] zgodnie z przepisami, ogranicza prędkość pociągu do 20 km/h i zachowuje szczególną ostrożność. Modernizacja pozwoli również na szybszą jazdę pociągów na skrzyżowaniach drogi i toru - wprowadzane zabezpieczenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-po-polskich-torach-1790

Szybciej i bezpieczniej po polskich torach

21.11.2012

wyposażone w ten system - serii EU44 tzw. "Husarz" oraz EP09. W kolejnych latach, czyli wraz z modernizacją tras magistralnych, w ETCS wyposażone zostaną wszystkie lokomotywy serii EU44. Cały proces wdrażania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wkrotce-szybciej-i-bezpieczniej-na-trasie-warszawa-gdynia-1777

Wkrótce szybciej i bezpieczniej na trasie Warszawa – Gdynia

25.10.2012

W ramach modernizacji zaplanowano wymianę ponad 200 km torów. Przebudowanych, wyremontowanych lub wybudowanych na nowo zostanie ponad 200 obiektów inżynieryjnych, w tym 10 mostów kolejowych, 3 mosty drogowe [...] Malbork trwają prace wykończeniowe przy budowie toru. W samym Malborku trwa budowa peronu oraz modernizacja nastawni kolejowej. Zakończono już budowę wiaduktu pod torem. Trwa budowa peronów w Kałdowie i [...] Tchas Polska Sp. z o.o. oraz Eiffage Budownictwo Mitex S.A. to wykonawcy w obszarze LCS Iława. Za modernizację obszaru LCS Malbork odpowiedzialne jest konsorcjum, któremu przewodniczy spółka Trakcja Polska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/efektywniejsza-i-bezpieczniejsza-kolej-na-dolnym-slasku-8875

Efektywniejsza i bezpieczniejsza kolej na Dolnym Śląsku

11.10.2023

realizowane będą w ramach trzech projektów: Modernizacja posterunku odgałęźnego Wilka z przygotowaniem do zabudowy zdalnego sterowania - 16,6 mln zł, Modernizacja stacji Zawidów z zabudową urządzeń sterowania [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. 11 października br. podpisały umowy na modernizację i wymianę urządzeń sterowania ruchem kolejowym na Dolnym Śląsku. Dzięki wprowadzeniu nowoczesnych urządzeń skróci się [...] sterowania zdalnego na posterunku odgałęźnym Wilka - 16,3 mln zł, Modernizacja stacji Świdnica Miasto - 16,1 mln zł. Łączna wartość podpisanych umów umowy to blisko 50 mln zł netto. Inwestycje obejmujące system

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dostepniejsza-i-bezpieczniejsza-kolej-w-wojewodztwie-zachodniopomorskim-9255

Dostępniejsza i bezpieczniejsza kolej w województwie zachodniopomorskim

15.01.2024

kolejnych zmodernizowanych peronów w Słonicach, Ziemomyślu, Dolicach, Witkowie i Stargardzie. Dzięki modernizacji linii kolejowej między stolicami Wielkopolski a Pomorza Zachodniego pasażerowie wygodniej wsiadają [...] dyżurnych ruchu steruje ruchem kolejowym na odcinku między Kolinem a Stargardem. Po zakończeniu modernizacji linii kolejowej Poznań – Szczecin, z LCS w Stargardzie będzie prowadzony ruch pociągów między [...] Lepsze podróże między Szczecinem Głównym a Gryfinem zapewniła budowa nowego mostu na Regalicy oraz modernizacja stacji Szczecin Podjuchy, na której przebudowany został układ torowy. Dzięki nowej nastawni i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniejsza-szybsza-i-wygodniejsza-podroz-miedzy-poznaniem-a-szczecinem-4051

Bezpieczniejsza, szybsza i wygodniejsza podróż między Poznaniem a Szczecinem

21.12.2018

na srk jest czwartą umową podpisaną przez PLK na modernizację, ważnej trasy Szczecin – Poznań. Modernizacja linii Poznań Szczecin Projekt Modernizacja linii kolejowej Poznań – Szczecin, na odcinku Poznań [...] sterowania ruchem kolejowym, w tym budowę lokalnego centrum sterowania (LCS) w Stargardzie. - Modernizacja linii Poznań – Szczecin, na odcinkach Poznań – Wronki i Słonice – Szczecin Dąbie, to jedna z [...] ej. Prace budowlane rozpoczęły się w listopadzie br. między Poznaniem a Wronkami. Zakończenie modernizacji zaplanowane jest pod koniec 2020 r. Będą wymieniane tory. Przebudowane 43 perony na 21 stacjach

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...189190191192193194195196197198...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1931 do 1940 z 3120.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook