Wyniki wyszukiwania
bezpieczniej było na torach i drogach Sukcesywnie na linii Szczytno – Ełk podwyższany jest poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. Te działania obejmują ok. 100 przejazdów. Dogodny i zabezpieczony
PRZECZYTAJ19 stacji i przystanków, gdzie znacznie poprawił się komfort obsługi pasażerów kolei. Wzrost bezpieczeństwa zapewni wymiana urządzeń sterowania ruchem kolejowym, przebudowa 50 przejazdów kolejowo-drogowych
PRZECZYTAJpociągów i zwiększą przepustowość linii, na którą będzie mogło wyjechać więcej pociągów. Poziom bezpieczeństwa na styku dróg i torów zwiększy wymiana urządzeń oraz nawierzchni na 14 przejazdach kolejowo –
PRZECZYTAJwystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń na liniach kolejowych, utrzymania infrastruktury, a także bezpieczeństwa pracy czy wymiany i ochrony danych oraz danych osobowych. W umowie uregulowano również kwestię
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe dostosowują linię do prędkości powyżej 200 km/h. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym, w ramach projektu PLK zmodernizowały 73 obiekty na CMK, w tym mosty
PRZECZYTAJkolejowo – drogowych. Inwestycja PLK to także nowy system sterowania ruchem kolejowym. Poziom bezpieczeństwa na styku dróg i torów zwiększy wymiana urządzeń oraz nawierzchni na 14 przejazdach oraz przejściach
PRZECZYTAJdodatkowe tory dla pociągów aglomeracyjnych wokół niego wzniesiono estakady kolejowe. Zwiększone bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów zapewni dodatkowe przejście podziemne, które powstało w nasypie obok wiaduktu
PRZECZYTAJukład torowy. Dzięki nowej nastawni i urządzeniom sterowania ruchem kolejowym zwiększyło się bezpieczeństwo ruchu pociągów na stacji. Pasażerowie zyskali wyższy, dwukrawędziowy peron, który ułatwia wsiadanie
PRZECZYTAJskrzyżowanie w miejscu istniejącego w sąsiedztwie przejazdu kolejowo-drogowego. Zwiększy się bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym. - PLK SA zmodernizowały główną linię kolejową łączącą Małopolskę
PRZECZYTAJterenu pod realizowane roboty zajęli się saperzy oraz wojsko. Saperzy wyznaczyli tzw. strefę bezpieczeństwa, na przebudowywanych torach, co powodowało, że prowadzenie robót budowalnych na tym fragmencie
PRZECZYTAJ