Wyniki wyszukiwania
posterunkach ruchu w 14 województwach. PLK wymieniają rozjazdy również podczas prac modernizacyjnych, prowadzonych w ramach Krajowego Programu Kolejowego. Tylko w 2017 roku w ramach inwestycji zabudowano ich prawie
PRZECZYTAJLinii Kolejowych S.A. PLK inwestują w przyszłych profesjonalistów PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą szereg działań, które mają na celu przygotować młodych ludzi do nauki zawodu oraz podjęcia pracy
PRZECZYTAJpodziemne, które znajdują się w ich rejonie. Potem rozpocznie wznoszenie nowych konstrukcji. W trakcie prowadzenia prac kierowcy będą musieli korzystać z alternatywnych dróg, np. przez ul. Łupaszki lub ul. Armii
PRZECZYTAJZaklików, Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Nowa Dęba, Kolbuszowa, Rzeszów Główny. Efekty inwestycji Efektem prowadzonych prac będą krótsze podróże i komfortowe przystanki oraz dwa nowe przystanki w Zaklikowie i Charzewicach
PRZECZYTAJw Pilawie Lokalne Centrum Sterowania, które dzięki systemom komputerowym, zapewni sprawniejsze prowadzenie ruchu pociągów od Otwocka do Pilawy. Obecnie w Pilawie trwa rozbiórka starych peronów. Demontowane
PRZECZYTAJZduńska Wola Karsznice, w większym stopniu zagwarantuje bezpieczną i płynną jazdę pociągów. Do prowadzenia ruchu z wyższą prędkością zostaną dostosowane obiekty inżynieryjne. Inwestycja obejmie remont blisko
PRZECZYTAJKształcenie przyszłych kolejarzy
22.12.2017
jąc miejsce dla wykwalifikowanych kandydatów. PLK na bieżąco uzupełniają tzw. lukę pokoleniową: prowadzą szkolenia dla obecnych pracowników, którzy mogą zdobyć dodatkowe umiejętności oraz zatrudniają
PRZECZYTAJWartość podpisanej umowy 596 720 898,00 zł (netto). Modernizacja na trasie E30 Kraków - Katowice prowadzona jest obecnie na trzech odcinkach: Kraków Główny Towarowy - Kraków Mydlniki; Kraków Mydlniki –
PRZECZYTAJsieci trakcyjnej. Wykonawca zgromadził ponad 70 tysięcy podkładów i 520 ton szyn. Wszystkie prace prowadzone są zgodnie z harmonogramem. Równocześnie z robotami rozbiórkowymi na bieżąco gromadzone są kolejne
PRZECZYTAJłączącą Wrocław – Głogów – Zieloną Górę – Szczecin). Obecnie na linii Legnica – Rudna Gwizdanów prowadzony jest tylko ruch towarowy. Wartość całego projektu POIiŚ 5.2-7 „Prace na linii kolejowej nr 289
PRZECZYTAJ